Lexuse kokkupõrke ennetussüsteem on LS-i jaoks parendatud maailma esimese tehnoloogiaga. PCS on nüüd varustatud esikülje kokkupõrke ennetussüsteemiga, et kaitsta autot küljelt ja diagonaalis lähenevate sõidukite eest. Lisaks aitab aktiivne juhtimise abisüsteem muuta sõidusuunda, kui pidurid ei suuda piisavalt auto kiirust maha pidurdada. Ka teised juhid on uue süsteemiga paremini kaitstud, sest edasi arendatud süsteem tuvastab ka jalgrattureid ning öiseid jalgsi liiklejaid.
Kokkupõrke ennetussüsteemi sensor kombineerib endas millimeeterlaine radari, esikülje radari, tagakülje radari ning kaamera, et pakkuda juhile täielikku ülevaadet tema ümber toimuvast. Kui on oht kokkupõrkeks, annab süsteem sellest juhile helisignaalide ning märgutuledega koheselt märku. Vajadusel pidurdab süsteem lõpuks ise.
Kui kokkupõrke ennetussüsteem tajub, et ainult pidurdusest kokkupõrke vältimiseks ei piisa, sekkub aktiivse juhtimise abi, mis võtab juhtimise enda peale koos samaaegse pidurdamisega. Süsteem suudab eristada objekte nagu teepiirded ja jalakäijad ning pidurdab auto ohutult kuni seismajäämiseni.
Kui süsteem tuvastab auto ees jalakäija, kasutab kokkupõrke ennetussüsteem tehnoloogiat, mis kuvab jalakäija animatsiooni juhile esiklaasinäidikule. Kuvatud animatsioon näitab sõiduki kaugust jalakäijast ning kokkupõrke võimalikkust. Maailma esimene tehnoloogia annab juhile ülevaate eespool toimuvast ning võimaluse vajadusel sekkuda.
Hoiatus: ära jää kunagi sõitmisel lootma vaid Lexuse ohutussüsteemidele ja enne süsteemi kasutamist loe läbi juhised. Sõidu turvalisuse eest vastutab alati juht.