1. Uued autod
  2. RX
Kiirtee
Hind alates
73 800 €
Kütusekulu
1.1 - 8.3 l/100 km
CO₂
25 - 189 g/km
Lexuse uus RX on julge disainiga luksuslinnamaastur, mis köidab pilku ja millega oled alati teistest sammu võrra ees. Iga nurga alt elektrijõudu ja sihikindlust kiirgava sõiduki sees on juhikeskne Tazuna juhikoht ning lisavarustuses nahavaba viimistlus. Kui soovid erakordset sõiduelamust, tule proovisõidule uue RX 450h+ pistikhübriidi, RX 500h turbohübriidi või RX 350h iselaadiva hübriidiga ja Sa saad aru, mida me silmas peame.

RX-i GALERII

Pildid on illustratiivsed. Lõpliku konfiguratsiooni nägemiseks võta ühendust Lexuse esindusega.

SÕIDUOMADUSED

  • ERITI TUGEV PLATVORM

    Uus RX on ehitatud meie GA-K platvormile, mille teljevahet on pikendatud ning millele on jäikuse parandamiseks lisatud ristelemente ja jäikusvardaid. See lisatugevus on võimaldanud Lexuse inseneridel vedrustust täpsemalt häälestada ja tänu sellele pakkuda mugavamaid sõiduelamusi. Uus platvorm on 90 kg kergem ja madalama raskuskeskmega. Teljevahet on pikendatud 60 mm, kuid üldpikkus on  jäänud samaks. See-eest on lengerdus väiksem, rööbe laiem ja rattad suuremad, tänu millele on sõiduki hoiak ja haarduvus kindlamad.

  • DIRECT4 / E-FOURI VÕIMSUSJUHTIMINE

    RX 500h jõujaotust juhib Lexuse eksklusiivne veojõukontrollisüsteem DIRECT4. See tasakaalustab igasuguses sõiduolukorras pidevalt esi- ja tagatelje võimsust ja pöördemomenti ning teeb seda täpsemalt, kui ükski mehaaniline süsteem kunagi suudaks. DIRECT4 võimaldab teed ja rooliratast paremini tunnetada ning tagab suurel kiirusel parema juhitavuse ja suurepärase sõidudünaamika. Uutel mudelitel RX 350h ja RX 450h+ pakutavat elektrilist nelikveosüsteemi E-FOUR on täiendatud nii, et 40 kW tagumine elektrimootor on alati töös ja võimaldab suuremat pöördemomenti ning paremat haarduvust.

  • KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS*

    RX-i uus mitmikhoovaga tagavedrustus parandab märgatavalt sõiduomadusi, tagab esmaklassilise külgmise stabiilsuse ja vähendab vedrustuse takistust. Taludes suuremat pöördemomenti, vähendab see ka tuntavalt müra, vibratsiooni ja jäikust. Kohanduva jäikusega vedrustus (AVS) on häälestatud sõiduomaduste ja juhitavuse parandamisele kiiretes kurvides ning juhib vedrustusjõudu kõigil neljal rattal.

    * Saadaval ainult mudelil RX 500h ning mudelite RX 450h+ ja RX 350h varustustasemel Luxury.

Erakordselt vaikne ja vaid 1,1–1,2 g/km CO₂-heitega RX 450h+ Lexuse pistikhübriid viib elektrifitseeritud sõidukite standardid uuele tasemele. Oma 309 DIN hj võimsusega võimaldab see meelierutavat kiirendamist 0–100 km/h 6,5 sekundiga tänu jõulisele pistikhübriidajamile, mis ühendab 2,5-liitrise bensiinimootori elektrimootor-generaatoriga ja 18,1 kWh mahutava liitiumioonakuga. Tänu oma klassi juhtivale sõiduulatusele elektrirežiimil (69 km kombineeritud tsüklis, kuni 90 km linnas) suudab RX 450h+ sõita elektrirežiimis kuni 135 km/h.

Kõrgetasemelise elektrivõimsusega ja stiilne uus RX 500h on meie esimene turbolaaduriga hübriid. Tänu täiesti uuele hübriidarhitektuurile, mis koosneb 2,4-liitrisest turbomootorist ja 6-käigulisest automaatkäigukastist, arendab see sõiduk võimsust 371 DIN hj (273 kW), et kiirendada 0–100 km/h 6,2 sekundiga. Veojõukontrollisüsteem DIRECT4, mis võimaldab paremini tunda tee ja rooli vahel toimuvat, tagab suurepärase juhitavuse ka suurel kiirusel.

Igas sõiduolukorras mugavust ja kindlust pakkuv Lexuse iselaadiv hübriid RX 350h juhib sujuvalt 2,5-liitrise bensiinimootori ja elektrimootori(te) jõudu ning saavutab 250 DIN hj või 184 kW. Tänu sellele kiirendab sõiduk nullist sajani 7,9 sekundiga ning on oma 142–149 g/km süsinikuheite ja 6,3–6,6-liitrise kütusekuluga 100 km kohta silmapaistvalt säästlik. Kuna süsteem laadib ennast sõidu ajal ise, võid alati kindel olla ka erakordsele sõiduulatusele.

OHUTUS

  • LEXUSE KOLMANDA PÕLVKONNA OHUTUSSÜSTEEM SAFETY SYSTEM+

    Uhiuues RX-is on kasutusel kolmanda põlvkonna ohutussüsteem Lexus Safety System+, mis sisaldab aktiivseid ohutus- ja juhiabisüsteeme, ning täiustatud ja lisafunktsioonid, mis parandavad ohutust. Nende hulgas on proaktiivne sõiduabi koos rooliabi ja uue juhimonitoriga, mis jälgib juhi väsimuse ja tähelepanu hajumise märke. Lisaks määrab ennetav sõiduabi Proactive Driving Assist esikaamera abil kurvi nurga ja reguleerib kurvile lähenedes roolimisjõudu.

  • KOKKUPÕRKE ENNETUSSÜSTEEM

    Lisaks mootorratturite tuvastamisele päevasel ajal võimaldab Lexuse kokkupõrke ennetussüsteem avariisid veel paremini vältida, näiteks vasak-/parempöörete tegemisel ettesõitmise korral. Samuti tuvastab see ristmikul pööramisel, kas on ohtu kokku põrgata vastutulevate sõidukite või teed ületavate jalakäijatega. Kokkupõrke vältimise võimet täiustab ohuolukordade roolimisabi Emergency Steering Assist.

  • DÜNAAMILINE RADARIGA KIIRUSHOIDIK

    Süsteem kasutab eessõitva sõiduki tuvastamiseks ja sobiva pikivahe hoidmiseks millimeeterlaine radarit ja kaamerat. Kui eessõitev sõiduk peatub, peatub ka RX. Kui eesolev sõiduk hakkab uuesti liikuma, liigud ka Sina. Kiirushoidik tunneb kiiresti ära ettereastuva sõiduki ja järgib koos sõiduraja hoidmise abisüsteemiga Lane Trace Assist kurvides loomulikku sõidujoont. Dünaamiline radariga kiirushoidik ennetab ka välimisel sõidurajal liikuvale aeglasemale sõidukile otsasõitmist.

Meie uusima takistuste tuvastamise süsteemiga varustatud RX-i uudne ennetav sõiduabi koos aktiivse sõiduabitehnoloogiaga jälgib teisi liiklejaid ja eesolevaid objekte ning juhib ennetavalt pidureid ja rooli, et püsida neist ohutus kauguses. Lisaks aitab aeglustusabi juhti gaasipedaali lahtilaskmisel enne kurvi või eesolevat sõidukit ning võimaldab sujuvamat ja ohutumat kiirendamist. Süsteem tuvastab ka eesolevad kurvid ning reguleerib roolimisabi jõudu, et hõlbustada ohutut ja täpset roolikasutust.

Meie uuenduslik BladeScan®-i kohanduvate kaugtulede süsteem (AHS) loob juhile tavaliste LED-esituledega võrreldes täiustatud nägemisvälja. See projitseerib 12 LED-tule valguse lõiketerakujulisele peeglile, mis teeb 6000 pööret minutis, ja seejärel läbi läätse, moodustades esilaternate laia valguskiire. Põhjalikud testid on näidanud, et jalakäijaid ja liiklusmärke on tänu sellele võimalik varem näha (56 m kauguselt tavaliste süsteemide 32 m asemel), ilma et tekiks teiste autojuhtide pimestamise oht.

Lisaks ääretult tugevale turvakaarele täiustavad sõitjate kaitset 12 SRS-turvapatja: kaheastmeline turvapadi ja põlveturvapadi juhile; üheastmeline turvapadi kõrvalistujale; keskmine turvapadi juhi ja kõrvalistuja vahelise kontakti vähendamiseks; külgturvapadjad esiistmetel ja turvakardinad, mis katavad salongi mõlemad küljed täispikkuses.

JULGE DISAIN

  • UUED VALUVELJED

    Varustustasemele Luxury mõeldud silmatorkava metallikviimistlusega 20 kodaraga 21-tolline ratas annab uuele RX-ile ainulaadse välimuse.

  • VOOLUJOONELINE KERE / ISELOOMULIK RADIAATORIVÕRE / KOLME LED-LAMBIGA TULED

    Elektrifitseerimisega võtsid meie disainerid vastu väljakutse disainida uusimale RX-ile uus, voolujooneline kere. Iseloomulik radiaatorivõre on nüüd paremini auto esiosaga integreeritud ning rõhutab elektrifitseeritud võimsuse tunnetust ja madalat raskuskeset. Kompaktsemad ja kitsamad esituled, õhuvõtuavad ja laiem rööbe (15 mm) rõhutavad stabiilset ning jõulist ilmet. Kolme projektoriga LED-esituled on voolujoonelisemad, teravamad ja horisontaalsemad ning koos automaatsete kaugtulede süsteemiga BladeScan® Adaptive High-Beam System (AHS) mõjuvad need oma läbimõeldud disainiga väga pilkupüüdvalt.

  • LEXUSELE ISELOOMULIKU KUJUNDUSEGA TAGAOSA / ELEKTRIAJAMIGA TAGALUUK

    Auto tagaosas ulatub silmatorkava L-kujulise disainiga Lexuse tunnustuli üle kogu uusima RX-i laiuse. Ühe joonena kulgev tagatuli rõhutab auto iseloomulikku kuju, samas muudab laiem (65 mm) rööbe hoiaku ja teel kohaloleku veel jõulisemaks. LEXUSE moodne ja lihtsalt äratuntav uus logo asub tagaluugi keskel. Et pakiruumi oleks võimalikult mugav kasutada, saab selle erakordselt kiire ja hea reageerimisvõimega tagaluugi avada puldiga, mis on eriti hea siis, kui käed on ostukotte täis. Kui Sul on võti taskus, viibuta lihtsalt luugi avamiseks jalga tagumise põrkeraua all.

Selleks et juhikoht oleks veel juhikesksem, töötas Lexus välja Tazuna disainikontseptsiooni. „Tazuna“ tähendab jaapani keeles „ohjad“ ja keskendub otsesele, kuid intuitiivsele juhtimisele. Infoallikad, nagu multimeediaekraan, ühe nupuga näidik ja esiklaasinäidik on paigutatud nii, et neid on võimalik vaadata ilma pead või silmi liialt pööramata. RX-i disainerid proovisid luua ka minimalistliku, kuid intuitiivse ja läbimõeldud salongi, kasutades parima kvaliteediga materjale. Esiletõstmist väärib võimalus valida nahavaba sõitjateruum, mis on loodud seoses tarbijate keskkonnateadlikkuse kasvamisega. Varustustasemel Comfort pole mitte ainult istmed, vaid ka rool ja käigukangi nupp kaetud kvaliteetse Tahara viimistlusega.

Lexuse uue funktsiooniga Mood Select saad RX-i meeleoluvalgustust kohandada 64 värvi abil. Lähtuvalt meie L-töötluse filosoofiast on Lexuse sisedisainerid välja töötanud neliteist tooni, mis väljendavad kaunite loodusnähtuste vaatlemisel tekkivaid tundeid. Värvide eesmärk on luua omotenashi ehk külalislahkuse õhkkond ja rõhutada järgmisi teemasid:

  • Tervenemine: kirkad toonid loovad tervendava ruumi, kus ühinevad rohelise looduskeskkonna energia ja elu dünaamika
  • Lõõgastav: soojad toonid loovad lõõgastava ruumi, mis on täis elujõudu ning resoneerub päikesevalguse üleminekuhetkede ja maa südamelöökidega
  • Äratav: valged toonid loovad ergutava ruumi, kus virgutav päevane päikesevalgus äratab õrnalt meeled 
  • Fokusseerimine: müstilised jahedad toonid loovad keskkonna, kus meeltel on hea keskenduda, ning tekitavad aja möödumise ja looduse üleminekuhetkede meeleolu
  • Virgutav: puhtad tuld meenutavad toonid loovad juhile virgutava ruumi, tekitades mulje muutuva temperatuuriga põlemisprotsessist

UUENDUSLIK TEHNOLOOGIA

  • MARK LEVINSONI 21 KÕLARIGA HELISÜSTEEM*

    RX-i peaaegu vaikne salong on uue, 21 kõlariga helisüsteemi Mark Levinson Premium Surround Sound heli jaoks ideaalne. Alates varustustasemest Standard on see meie helisüsteemipartneri välja töötatud eksklusiivne süsteem kohandatud auto sõitjateruumi ehitusele. Ainulaadset 7,1 kanaliga kodukinoelamust pakkuv uus 3D-heliga Mark Levinson Surround System and Quantum Logic Immersion analüüsib ClariFi abil tihendatud müraallikat ja täiendab kaotatud andmeid erakordse helikvaliteedi saavutamiseks. Pagasiruumis paiknev 22 cm bassikõlar tekitab veel rikkalikuma ning võimsama heli kui kontserdisaalis, väljendades elavalt originaalmuusika atmosfääri ja kontuure.

    * Saadaval ainult mudelil RX 500h ning mudelite RX 450h+ ja RX 350h varustustasemel Luxury.

  • DIGITAALNE PANORAAMVAATEMONITOR

    Selleks et kitsastes kohtades oleks lihtsam sõita, loob digitaalne panoraamvaatemonitor auto ümbrusest reaalajas 360° vaate ja auto alt eelsalvestatud vaate. Samuti loob see Sinu RX-ist virtuaalse 3D-pildi ülaltvaates koos ekraanil kuvatavate juhistega, mis aitavad kitsastes kohtades manööverdada ja võimaldavad kasutada järgmisi funktsioone:

    • Külgvaade võimaldab kitsastel teedel vaadata küljekaugust teisest autost.
    • Kurvivaade aitab vältida kurvis vastu äärekivi sõitmist.
    • Eest ristsuunas läheneva sõiduki eest hoiatamise süsteem annab märku eest ja küljelt lähenevatest sõidukitest ja takistustest.
    • Kokkupõrke ennetussüsteem ja parkimise pidurdussüsteem hoiatab võimaliku kokkupõrke eest ning ka ennetab seda aktiivselt.
    • RX-i altvaade aitab sõita konarlikul teel.
  • OHUTU VÄLJUMISE ABI SAFE EXIT ASSIST

    RX-i elektrooniline sisenemis- ja väljumissüsteem e-Latch on seotud auto pimeala monitoriga. Eriline ohutu väljumise abi funktsioon aitab vältida ukse avamist, kui tagant läheneb auto või jalgrattur. Lexuse hinnangul aitab see süsteem ära hoida üle 95% ukse avamisest tingitud õnnetustest.

Sõiduki andmed projitseeritakse värviliselt otse tuuleklaasile. 10-tolline tuuleklaasinäidik võimaldab juhtida navigatsiooni- ja ohutusfunktsioone ning vaadata infot ja heliseadeid pilku teelt tõstmata. Selle kasutamine on tänu roolirattal olevatele puutelülititele lihtne.

Proovi, mis tunne on sõita RX-iga

Broneeri proovisõit Lexus RX-iga ja koge tõeliselt nauditavat sõitu.
Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.
Hind sisaldab kuvatava värvi hinda.

Vaata lisaks