1. Uued autod
  2. ES
Kiirtee
Kiirtee
Hind alates
51 700 €

Kütusekulu

5.1 l/100km

CO₂

115 g/km
Kui ES 300h püüab Su pilgu, siis märkad selle julgelt elegantse sedaani välimust rõhutavat esivõret, kupeelikku katusejoont ning kolme LED-lambiga esitulesid. Laitmatud sõidumaneerid käsikäes 4. põlvkonna Lexuse iselaadiva hübriidtehnoloogia ja uusima ohutussüsteemiga Lexus Safety System + seavad sõidutäiuse lati uuele kõrgusele. Uusima ES 300h arendamisel oli meie eesmärk pidev täiustamine, mille käigus viisime multimeedia ja ühenduvuse uuele tasemele ning lõime värske Ammonite Sandi salongi ning uue ES 300h F SPORT Designi mudeli.

ES-i GALERII

Pildid on illustratiivsed. Lõpliku konfiguratsiooni nägemiseks võta ühendust Lexuse edasimüüjaga.

SÕIDUOMADUSED

ÜLIJÄIK JA KERGE KERE

ES 300h on varustatud äärmiselt jäiga kerega, mis muudab sõidu eriti meeldivaks ja stabiilseks. Laserkruvikeevitus ja uusim liimtehnoloogia koos kergmaterjalide laialdase kasutamisega on aidanud vähendada sõiduki kaalu ning parandada jõudlust. Lisaks suurendavad auto jäikust mootoriruumi vedrupüstmiku tugi ja uus tagavedrustuse element.

4. PÕLVKONNA LEXUS HYBRID DRIVE

Tänu 4. põlvkonna iselaadivale hübriidtehnoloogiale, mille juurde kuuluvad ülitõhus 2,5-liitrine Atkinsoni tsükliga bensiinimootor ja võimas elektrimootor, on ES 300h võimsus 218 DIN hj / 160 kW. ES 300h töötab umbes poole ajast heiteta elektrirežiimis ning seega on CO₂ heitkogus (115 g/km) tunduvalt väiksem kui bensiini- või diiselmootoriga kõrgema klassi sedaanidel.

ÜLITÕHUS 2,5-LIITRINE BENSIINIMOOTOR

2,5-liitrine bensiinimootor sisaldab kiire põlemise tehnoloogiat, tänu millele on see üks suurema termilise kasuteguriga mootor, mis kunagi toodetud. See mootor suurendab võimsust, kuid mitte heitkogust ega kütusekulu. Sellised muljetavaldavad tulemused on võimalikud näiteks tänu sirgetele sisselaskeavadele, suurema nurgaga klappidele ja laserviimistlusega klapipesadele. Mootori maailmaklassi jõudlusse annavad oma panuse ka muudetava võimsusega õlipump, mitmeavalised kütusepihustid ja sisselaskeklappide VVT-iE.

Elektrimootori/-generaatori ja 2,5-liitrise mootori jõu sujuvaks ühendamiseks kasutab see ülekanne mitmeteljelisi elektrimootoreid, tänu millele väheneb käigukastpeaülekande üldpikkus. Kompaktsuse ja veelgi parema veojõu saavutamiseks asendab traditsioonilist planetaarülekannet paralleelvõllidega ülekanne ja mitmeotstarbeline ülekanne.

Terve auto eluea vastu pidav nikkelmetallhüdriidaku, mis on elektrimootori jõuallikas ja salvestab sõitmise ning pidurdamise ajal genereeritavat energiat, asub tagaistme, mitte pakiruumi all. See sai võimalikuks tänu aku kõrguse vähendamisele ning kompaktsema jahutussüsteemi kasutuselevõtule. Nii jääb rohkem ruumi pagasile, ka kaal jaotub paremini ja paraneb ka juhitavus.

OHUTUS

NCAP VIIS TÄRNI / 10 TURVAPATJA

ES 300h on Euro NCAP-ilt pälvinud nii turvalisima suure pereauto kui ka turvalisima elektri-/hübriidauto tiitli. Euro NCAP-ilt aitas viis tärni saada näiteks selline uuenduslik tehnoloogia nagu Lexus Safety System +, mis hõlmab täiustatud kokkupõrkeennetussüsteemi. ES on oma turvataset veelgi parandanud ning selle standardvarustuses on nüüd kümme turvapatja. Nende hulgas on juhi ja kõrvalistuja turvapadjad ja põlveturvapadjad, eesmised ja tagumised külgturvapadjad ning turvakardinad kõigil külgakendel.

LEXUS SAFETY SYSTEM +

ES 300h varustuses olev ohutussüsteem Lexus Safety System + sisaldab uuenduslikku kokkupõrkeennetussüsteemi koos öise jalakäijate tuvastamise ja päevase jalgratturite tuvastamise funktsiooniga. Lisaks täiustavad ES 300h ohutussüsteemi ristmikul pööramise abi Intersection Turn Assistance ja ohuolukordade roolimisabi Emergency Steering Assist.

KOKKUPÕRKEENNETUSSÜSTEEM

Päeval vastutulevaid sõidukeid ja jalakäijaid tuvastav kokkupõrkeennetussüsteem suudab tuvastada öösel jalakäijaid ja päeval jalgrattureid. Kaamera tundlikkus ja dünaamiline tööulatus aitavad pimedal ajal õnnetusi ära hoida, näiteks kui vastutuleva sõiduki tulede tõttu on eesolevat jalakäijat raske näha. Lisaks on millimeeterlaineradari tuvastuspiirkonna nurk laiem ja võimaldab tuvastada päevasel ajal jalgrattaid. Kui süsteemi hinnangul on suur kokkupõrkeoht, pidurdab ES 300h automaatselt.

Sõiduraja abisüsteem Lane Tracing Assist aitab juhil hoida sõidukit sõiduraja keskel. Võrreldes eelmise süsteemiga aitab see juhti ka väiksema raadiusega kurvides. Kui süsteem tuvastab sõidurajalt kõrvale kaldumise ohu, lülitab see sisse ennetusfunktsioon ja aitab sõidukil sõiduraja keskele naasta. Ohuolukordade roolimisabi Emergency Steering Assist aitab rooli liigutada juhtudel, kui teine sõiduk, jalakäija või jalgrattur on Sinu liikumistrajektoorile väga lähedal, ning parandab auto stabiilsust ja aitab ära hoida sõidurajalt kõrvale kaldumise.

13 aasta pikkuse teadus- ja arendustöö tulemusel välja töötatud lisavarustus BladeScan® Adaptive High-beam System (AHS) on maailmas esmakordne lahendus, mille on loonud taas Lexus. See annab juhile võrreldes tavaliste LED-esilaternatega parema nägemisvälja. See projitseerib 12 LED-tule valguse lõiketerakujulisele peeglile, mis teeb 6000 pööret minutis, ning seejärel läbi läätse, mis moodustab esilaternate valguskiire. BladeScan®-i AHS-iga tehtud põhjalikud testid näitasid, et need laternad võimaldavad jalakäijaid ja liiklusmärke varem näha (56 m kauguselt tavaliste süsteemide 32 m asemel), ilma et tekiks teiste autojuhtide pimestamise oht.

JULGE DISAIN

KUPEELE OMANE KATUSEJOON, JULGE ESIVÕRE

Kohe püüavad pilku Lexuse iseloomulik julge esivõre ja kolme LED-lambiga esilaternad, mis annavad sellele üleni stiilsele ja läbimõeldud kõrgema klassi sedaanile provokatiivse ilme. ES-i eripära väljendub kenas katusejoones, mis on inspireeritud sportkupeest, ning sedaani ruumikuses, mida rõhutab auto madal hoiak ja täiustatud aerodünaamika. Efektsed rattad ja Sonic Grey värv täiustavad ideaalselt uue ES 300h nutikat sportlikkust.

F SPORT

Provokatiivsus väljendub täielikult ES 300h F SPORTI atraktiivses välimuses – oma kohal on 19-tollised rattad, eksklusiivne eesmise põrkeraua disain ning võrgumustriline must radiaatorivõre, mille valmistamine võttis keeruka 3D-modelleerimistehnika abil aega mitu kuud. Kuigi tundub väga ahvatlev, pole see auto mõeldud puhkamiseks ja moodsa stiili imetlemiseks. F SPORT on mõeldud tõsiseks sõitmiseks.

KOLME LED-LAMBIGA ESILATERNAD

Esituled koosnevad üliväikestest LED-idest, mis jaotavad valguse erakordselt efektselt. Järjestikuste suunatuledega laternad sobivad iga ilmaga ning aitavad hea nähtavuse säilitada ka udus. Kohanduvate kaugtulede süsteemiga (AHS) varustatud laternad vähendavad öösel udustes oludes pimestamist.

Lexus F SPORTI mudelitest inspireeritud ES 300h F SPORTI uus rabav varustustase Design lisab särtsu musta F SPORTI radiaatorivõre, 19-tolliste F SPORTI valuvelgede ning lisavarustusse kuuluvate kolme LED-lambiga esilaternatega. Salongis saad nautida Tahara nahaga kaetud vormitud istmete mugavust.

Vali keskmist halli metallikvärvi kahetoonilised eritöötlusega 17-tollised rattad või uue kahetoonilise värviskeemiga 18-tollised rattad, milles on kokku pandud eritöötlusega viimistlus ja tumehall metallikvärv. 

UUENDUSLIK TEHNOLOOGIA

DIGITAALNE KÜLGVAATEMONITOR

Lisavarustusse kuuluv digitaalne külgvaatemonitor asendab traditsioonilised küljepeeglid kompaktsete väliskaameratega, mis on ühendatud salongis paiknevate monitoridega. Lexuse uuenduslik tehnoloogia võimaldab paremat vaadet küljele kõigis sõiduolukordades, eriti öösel ja vihmaga. Pimenurka vähendav või või selle täielikult eemaldav süsteem kohandub automaatselt ning kindlustab pööramisel ja tagurdamisel parema vaate. Selle innovatiivse tehnoloogiaga kaamera kvaliteeti on täiustatud nii, et see võimaldaks loomulikumat vaadet nii päeval kui ka öösel.

ESIKLAASINÄIDIK

Sõiduki andmed projitseeritakse värviliselt otse esiklaasile. 260 mm x 97,5 mm suuruselt esiklaasinäidikult saad vaadata selliseid andmeid nagu navigeerimiskäsklused, heliseadistused ja ohutusfunktsioonid, ilma et peaksid pilku teelt tõstma.

17 KÕLARIGA MARK LEVINSON® PUREPLAY

Uudne Mark Levinson® PurePlay süsteem ümbritseb juhi ja kaassõitjad kõige võimsama, täpsema ja puhtama heliga, mida seni on kuuldud. PurePlay kasutab erakordse kvaliteediga heli pakkumiseks mitut tehnoloogiat: täpne esitus, maailmaklassi kujundusega kõlarid ja paigutus ning konkurentsitu reguleerimis- ja dekompressioonitehnoloogia. Salongis paikneb õlakõrgusel kokku seitse Unity™ kõlarit, mis parandavad akustikat ja loovad helisünergia koos tagaakna all paikneva suure (265 mm) bassikõlariga. 

12,3-tolline puuteekraan on ere ja hästi loetav ning sisaldab hulka kaardifunktsioone, näiteks huvipunktiotsing, samuti saab kaardiuuendusi alla laadida juhtmevaba tehnoloogia abil. Süsteem sisaldab ka elektroonilist omaniku käsiraamatut. Navigeerida aitavad veebiteenused, näiteks liiklusteave, parkimiskohtade ja tanklate otsing, ilmateade ja Google’i otsing.

Juhtmevaba Apple CarPlay® ja Android Auto® abil saab ES-i keskekraanil hõlpsalt kuvada ja kasutada mõnd nutitelefoni rakendust.

Uus Lexus Linki rakendus muudab Sinu ES-i ühendatud autoks. Lexus Linki kaudu pääsed kiiresti juurde järgmistele digiteenustele:

  • Sõiduanalüüs: jälgib Sinu sõite ja sõidustiili ning võimaldab salvestada töösõite
  • Hübriidi juhendamine: aitab ES 300h-ga tõhusamalt sõita
  • Leia mu auto: leiab üles Sinu Lexuse ja juhatab Sind selle juurde
  • Autost ukseni: juhatab Sind jala lõppsihtpunkti
  • eCare: saad hallata oma ES-i teenindust ja hooldust
  • Hoiatustuled: selgitab iga hoiatustule tähendust ning toiminguid, mida peaksid tegema
  • Auto olek: teavitab Sind, kui oled jätnud autoaknad lahti või unustanud esilaternad välja lülitada. Samuti saad vaadata, kas auto on lukus.
  • Akuvalvur: jälgib auto 12 V aku laetust
  • Kaugjuhtimine: saad mugavalt toas olles kaugjuhtimise teel sulatada esiklaasi, aktiveerida ohutuled ning avada ja sulgeda ES-i luku

ES-i omanikuna saad kasutada kõiki Lexus Linki standardse ühenduvuse eeliseid automaatselt ja tasuta kogu auto eluea vältel. Lexus Link Premium Connectivity pakett on esimese nelja aasta jooksul samuti tasuta, kuid seejärel muutub tasuliseks. See sisaldab järgmisi funktsioone:

  • Pilvepõhine navigatsioonisüsteem ja häälabiline
  • Teel toimuv ja reaalajas liiklusteave
  • Parkimiskohtade saadavus tänaval või väljaspool tänavat
  • Kaugjuhitav kliimaseade: kliimaseadme, roolisoojenduse, istmesoojenduse ja salongitemperatuuri reguleerimine kaugjuhtimise teel

Koge, mis tunne on sõita ES-iga

Broneeri proovisõit Lexus ES-iga ja koge tõeliselt nauditavat sõitu.
1. VALI MOOTOR
1. VALI MOOTOR

1 valikut

1 valikut

  • ES 300h

    2.5 Lexus Hybrid Drive hübriid-bensiin

    e-CVT | 4X2

    Kuva rohkem Kuva vähem

    5.1 l/100km

    Kütusekulu

    115 g/km

    CO₂

    Kuva rohkem Kuva vähem

2. VALI SÕIDUK
2. VALI SÕIDUK

7 valikut

7 valikut

  • ES - Comfort - Sedaan, 4 ust
    Comfort

    Sedaan, 4 ust

    Alates

    51700.0

    • 17-tollised hallid eritöötlusega valuveljed, 215/55 R17 rehvid
    • Esituled, bi-LED
    • L-võrgu iluvõre
    • Automaatsed kaugtuled (AHB)
    • 10 kõlariga helisüsteem Pioneer®
    • 8-tolline puutetundlik ekraan
    • Tahara viimistlusega esiistmed
    • Tahara viimistlusega tagaistmed

    Kuva rohkem Kuva vähem

  • ES - Executive - Sedaan, 4 ust
    Executive

    Sedaan, 4 ust

    Alates

    58500.0

    • 18-tollised tumehallid eritöötlusega valuveljed, 235/45 R18 rehvid
    • Esituled, bi-LED
    • L-võrgu iluvõre
    • Automaatsed kaugtuled (AHB)
    • 10 kõlariga helisüsteem Pioneer®
    • 12,3-tolline puutetundlik ekraan
    • Nahkpolsterdus, esiistmed
    • Nahkpolsterdus, tagaistmed

    Kuva rohkem Kuva vähem

  • ES - F SPORT - Sedaan, 4 ust
    F SPORT

    Sedaan, 4 ust

    Alates

    60500.0

    • Esituled, kolmekordne LED
    • F-võrgu iluvõre
    • Adaptiivne vedrustus (AVS)
    • BladeScan™ adaptiivne kaugtulede süsteem (AHS)
    • 10 kõlariga helisüsteem Pioneer®
    • 12,3-tolline puutetundlik ekraan
    • F SPORT Tahara viimistlus, esiistmed
    • F SPORT Tahara viimistlus, tagaistmed

    Kuva rohkem Kuva vähem

  • ES - F SPORT Design - Sedaan, 4 ust
    F SPORT Design

    Sedaan, 4 ust

    Alates

    54900.0

    • Esituled, bi-LED
    • F-võrgu iluvõre
    • Automaatsed kaugtuled (AHB)
    • 10 kõlariga helisüsteem Pioneer®
    • 12,3-tolline puutetundlik ekraan
    • Juhtmevaba nutitelefoni laadija
    • Soojendusega rool
    • Tahara viimistlusega esiistmed

    Kuva rohkem Kuva vähem

  • ES - F SPORT S - Sedaan, 4 ust
    F SPORT S

    Sedaan, 4 ust

    Alates

    63400.0

    • Esituled, kolmekordne LED
    • F-võrgu iluvõre
    • Adaptiivne vedrustus (AVS)
    • BladeScan™ adaptiivne kaugtulede süsteem (AHS)
    • 12,3-tolline puutetundlik ekraan
    • F SPORT Tahara viimistlus, esiistmed
    • F SPORT Tahara viimistlus, tagaistmed

    Kuva rohkem Kuva vähem

  • ES - Limited Edition - Sedaan, 4 ust
    Limited Edition

    Sedaan, 4 ust

    Alates

    55000.0

    • 18-tollised tumehallid eritöötlusega valuveljed, 235/45 R18 rehvid
    • 10 kõlariga helisüsteem Pioneer®
    • 12,3-tolline puutetundlik ekraan
    • Juhtmevaba nutitelefoni laadija
    • Soojendusega rool

    Kuva rohkem Kuva vähem

  • ES - Luxury - Sedaan, 4 ust
    Luxury

    Sedaan, 4 ust

    Alates

    66700.0

    • 18-tollised valuveljed, Hyper-Chrome'i kate, 235/45 R18 rehvid
    • Esituled, kolmekordne LED
    • L-võrgu iluvõre
    • BladeScan™ adaptiivne kaugtulede süsteem (AHS)
    • 12,3-tolline puutetundlik ekraan
    • Poolaniliin nahkpolsterdus, esiistmed
    • Poolaniliin nahkpolsterdus, tagaistmed
    • Ventileeritavad esiistmed

    Kuva rohkem Kuva vähem

Vaata lisaks

UUE LEXUS ES-i MAAILMA ESMAESITLUS

Uuel ES-il on parandatud sõiduomadusi, F SPORTI mudelid on varustatud kohanduva vedrustusega. Kõikidel mudelitel on täiustatud ohutussüsteem Lexus Safety System +. 

ERAKORDSELT VÄIKE KÜTUSEKULU

ES 300h hübriid juhib Saksamaa autoliidu ADAC Ecotesti kõrgema keskklassi autode segmendis, olles ainus mudel, mis on saanud neli tärni viiest.

EMOTSIONAALNE INTELLIGENTSUS

ES 300h iselaadiva hübriidi turuletuleku tähistamiseks oleme loonud ainulaadse reklaami, mis reageerib Sinu emotsioonidele.