1. Uued autod
  2. NX
Kiirtee
Hind alates
53 900 €

Kütusekulu

0.9 - 6.4 l/100km

CO₂

21 - 146 g/km
Uus Lexus NX on igas mõttes enneolematu. Tänu oma silmatorkavale välimusele ja intuitiivsele tehnoloogiale pakub NX Sulle tõeliselt meelierutavaid sõiduelamusi. Vali kas iselaadiv või pistikhübriid, millega saad elektrirežiimis sõita kuni 97 kilomeetrit. 

NX-i GALERII

Pildid on illustratiivsed. Lõpliku konfiguratsiooni nägemiseks võta ühendust Lexuse edasimüüjaga.

JÕUDLUS

  • OMA KLASSI JUHTIVAD JÕUALLIKAD: HÜBRIID JA PISTIKHÜBRIID

    Lexuse pistikhübriid ja iselaadiv hübriid NX on ökonoomsem ja keskkonnasõbralikum kui bensiini- või diiselmootoriga keskmise suurusega SUV-d. NX 350h keskmes on iselaadiv hübriidajam, mis on 15-aastase elektritehnoloogia arendamise tulemus ja mis võimaldab veelgi paremat võimsust ja kiirendust ning samas ka oma klassi parimat ökonoomsust ja madalamaid heitgaaside näitajaid. Lexus Electrified jõuallikate valikut laiendades seab NX 450h+ pistikhübriidide jaoks uue standardi. Muljet avaldavad mitte ainult 80 km pikkune linnasõiduulatus EV-nullheite režiimis, vaid ka 306 DIN hj võimsus ja ergas kiirendus. See on oma klassi parim hübriiditõhusus ja seda saavutab NX ilma jalaruumi või kütusepaagi mahtu ohverdamata.

  • TAZUNA KOKPIT                                                                   

    Pilkupüüdvat Tazuna kontseptsiooni, mida esmakordselt tutvustati LF-30 disainiuuringus, rakendati esmakordselt just uue NX-i peal. Tazuna kokpit võimaldab juhile mugava kontrolli sõiduki üle, pööramata pilku teepealt eemale.

  • SÕIDUREŽIIMI VALIK 

    Rooli läheduses asuv sõidurežiimi valiku nupp võimaldab juhil valida Eco, Normal ja Sport sõidurežiimide vahel. NX F SPORT-il on lisaks sõidurežiimide valikus ka Custom, Sport S ja Sport S+.

Meie paljukiidetud Global Architecture K-platvormile ehitatud NX sisaldab palju uuendusi, sh paremat haarduvust ja tundlikkust. Laiem muster ja madalam raskuskese tagavad suurepärase juhitavuse ja stabiilsuse. Täiustuste käigus ja alajuhitavuse vähendamise nimel kasutasid Lexuse insenerid laserkruvide keevitamist, katusetugevdusi, kapoti topeltlukke ja tugevdatud terast. Kaalu säästmiseks kasutati tiibade ja kapoti puhul alumiiniumi.

Avara, 500-liitrise pakiruumi ja madala raskuskeskmega salongi võimaldamiseks on NX 450h+ võimas 18,1 kW-ne liitiumioonaku paigaldatud salongi põranda alla. See uus akupakett kasutab 96 suure võimsusega liitiumioonaku elementi, saavutades oma klassi parima kombineeritud sõiduulatuse ehk 65 km (linnas 80 km) EV-režiimis. See NX 350h jaoks välja töötatud ja tagaistmete alla paigaldatud liitiumioonaku aitab tagada ruumikuse kui ka sõiduki suurepärased sõiduomadused. Seejuures parandavad kerged ja kompaktsed liitiumioonelemendid koos optimeeritud jahutussüsteemiga laadimisjõudlust.

Nelikveoliste mudelite puhul tagab E-FOUR sujuva jõudluse ja veojõu ka ebatasasel maastikul. Uuenduslikul E-FOUR jõuülekandel on lisaks tagateljele paigaldatud 54 DIN hj elektrimootor, mis annab vajaduse korral kohese pöördemomendi.

TURVALISUS 

  • OHUTUSSÜSTEEM LEXUS SAFETY SYSTEM +

    Uusim Lexuse ohutussüsteem Lexus Safety System + on justkui kaaspiloot, kes aitab Sul sõita turvaliselt mis iganes situatsioonis, nii linnaliikluses kui ka kiirteel, päevasel ajal kui ka öösel, ristmikel, kurvides ja rida vahetades. Täiustatud kokkupõrke ennetussüsteem suudab nüüd tuvastada mootorrattureid päevasel ajal ja jalakäijaid öösel.

  • TURVALINE VÄLJUMINE

    Turvalise väljumise funktsioon kasutab pimeala monitori, et ukse avamisel tuvastada lähenevad sõidukid ja jalgratturid ning ohu korral takistab ukse avamise. Seeläbi on võimalik ära hoida 95% sarnastes tingimustes tekkinud õnnetustest.

  • MULTIFUNKTSIONAALNE EKRAAN

    See 7-tolline värviline TFT (Thin Film Transistor) ekraan on integreeritud sõiduki sisemusse ja võimaldab Sul olla kursis kõige olulisema infoga – nii hoiatuste kui ka navigeerimisjuhistega. Parema sõidukogemuse nimel kohandub ekraani välimus vastavalt sellele, kas kasutad Normal, Eco või Sport sõidurežiimi.

Lisaks äärmiselt tugevale reisijaid ümbritsevale autokerele aitavad sõitjaid kaitsta kaheksa turvapatja. Juhti kaitsevad 2-faasilised turvapadjad ja põlve turvapadjad, juhi kõrvalistuja jaoks on ühefaasiline turvapadi. Lisaks on olemas külgmised turvakardinad ja keskmine turvapadi, mis aitab vähendada kontakti juhi ja kõrvalistuja vahel. Salongi mõlemal küljel töötavad täies pikkuses turvakardinad.

JULGE DISAIN

  • UUS ILUVÕRE

    Meie disainerid otsustasid uuele NX-ile anda võimsa uuendusliku välimuse. Selleks sai välja töötatud dünaamilisem ja integreeritud raamiga iluvõre. Intrigeeriva võrgumustri saamiseks meisterdati õhukesed U-kujulised komponendid. Võre vertikaalne disain koos kolmekordsete piludega põhjas tagab parema jahutusvõime.

  • NELJAKORDSED LED-TULED / FULL DRL

    Suurepärase välimusega 4-projektorilistel LED-esituledel on must ümbris, mis loob selgelt eristuva ilme. Valgustust tõstavad esile Lexuse signatuursed L-kujulised päevasõidutuled (DRL).

  • UUS LEXUSE TULI / UUS LEXUSE LOGO

    Sõiduki taha on paigutatud stiilne ja signatuurne uus tuli, millel on eristuv L-kujuline disain ja mis kulgeb üle sõiduki tagaosa. Uue modernse välimuse loomiseks on LEXUSe logo nüüdsest sõiduki keskel.

Uue NX-i esiistmete disaini on uuendatud selliselt, et need oleksid veelgi ligipääsetavamad ja paremini reguleeritavad, lisaks pandi rõhku toestusele ja mugavusele, näiteks soojendusele ja ventileerimisele. Selleks, et pakkuda väga head ergonoomilist tuge vöökohas, anti istmete külgedele nõgus kuju, mistõttu väheneb ka roolimisel ja käiguvahetamisel kontakt küünarnukiga. Istme küljekõrgus hoiti võimalikult madalana, et lihtsustada autosse istumist ja väljumist.

Kuna ainuüksi rool ja käigukang võivad märkimisväärselt sõidukogemust mõjutada, siis pöörasid nendele erilist tähelepanu ka Lexuse Takumi meistrid. Rooli puhul pandi rõhku selle kujule, et seda oleks maksimaalselt mugav käes hoida ja see tagaks parima juhitavuse. Ühtlasi muudeti ka pöidlatugede ja puutetundlike nuppude disaini.

Praktilised 60:40 suhtega kokkuklapitavad tagaistmed on kõikide NX-i mudelite standard. Need võimaldavad lihtsasti mahutada suuremaid esemeid, näiteks jalgratta. Kõikide tagaistmete langetamisel on võimalik transportida veelgi laiemaid või suuremaid esemeid.

INNOVATIIVNE TEHNOLOOGIA

  • PANORAAMKATUS

    Panoraamkatus, mida on võimalik kombineerida katusereelingutega, on nüüd ka avatav. Selle kaudu on võimalik muuta sõiduk avaramaks ja lasta päikesevalgust otse sõiduki salongi, samas kui intensiivsema päikese puhul saab kasutada elektrilist päikesevarju. Saadaval on ka elektriline, kallutatav ja libistatav katuseluuk, mis annab NX-ile ruumikust ja valgust.

  • ELEKTRILINE TAGALUUK

    Äärmiselt kiirelt reageeriv kaugjuhitav tagaluuk on eriti mugav siis, kui käed on hõivatud. Lähenedes autole, võti taskus või kotis, saad tagaluugi avada ja sulgeda jalaviipega tagumise põrkeraua alla.

  • AC LAADIMISPESA

    NX 450h+ on varustatud AC laadimispesaga paremal pool sõiduki tagumises osas, lisaks ka pardal oleva laadijaga, mille maksimaalne võimsus on 6,6 kW.

Sõiduki andmed kuvatakse värviliselt otse esiklaasile. See suur 10-tolline esiklaasinäidik võimaldab Sul näha navigatsioonijuhiseid, hoiatusi, sõiduki andmeid ja helisüsteemi sätteid, ilma et peaksid pilku teepealt eemale pöörama. Seda on mugav hallata roolirattal olevate nuppude abil.

S-Flow reguleerib nutikalt sisekliimat vastavalt ümbritsevatele tingimustele. Seejuures võtab süsteem arvesse kütusekulu ja iga reisija jaoks optimaalset mugavust.

PAREM ÜHENDUVUS

  • LEXUS LINK MULTIMEEDIA

    Lexus Linki multimeediasüsteem on nüüd palju kiiremini ja lihtsamini kasutatav. Parandatud on 9,8-tollise (Lexus Link Connect koos pilves navigeerimisega) ja suure 14-tollise (Lexus Link Pro koos sisseehitatud hübriidi navigeerimisega) puutetundliku ekraani resolutsiooni. Lexus Linki multimeedia on esimene sedalaadi süsteem, mis pilves navigeerimise abil uuendab jooksvalt kaartide- ja liiklusinfot.

  • 17-KÕLARIGA MARK LEVINSON® HELISÜSTEEM

    NX 350h Luxury ja F SPORT varustustasemetega kaasnev 17-kõlariga Mark Levinsoni helisüsteem on spetsiaalselt kohandatud NX-i akustiliste omadustega. See annab võrratu 7.1-kanaliga digitaalse kodukino kogemuse, mida on rikastatud Clari-Fi-ga, mis taastab MP3-konverteerimise tõttu kaduma läinud toonid. Parema heli tagamiseks sisaldub helisüsteemis suur 25-sentimeetrine tagumine bassikõlar, mis on paigutatud 20-liitrisesse panipaika pagasiruumis. Selliselt ei vähenda see reisijate jalaruumi. 10-kõlariline premium helisüsteem on kõikide varustustasemete standardvarustuses. See sisaldab FM RDS häälestust, digitaalset raadiot ja Bluetooth-ühendust.

  • NUTITELEFONI INTEGREERIMINE

    Android Auto® või juhtmevaba Apple CarPlay® abil võimaldab NX Sul lihtsasti pääseda ligi nutitelefoni äppidele. Seda kas 9.8-tollise või 14-tollise ekraani kaudu.

AI ja pilvesüsteem töötavad koos Lexuse häälkäskluste süsteemiga, mis võimaldab Sul keskenduda sõitmisele ja vältida nuppude silmitsemist sõitmise ajal. Uudne "Hey Lexus" häälkäskluste süsteem mõistab loomulikku keelt ja lihtsamaid väljendeid nagu "mul on kõht tühi" või "mul on külm" ja suudab isegi tuvastada kaasreisija kõnet. Selle abil saad aktiveerida erinevaid sõiduki funktsioone, näiteks valgustust, või kasutada internetiotsingut, võtmata käsi roolilt.

Saad juhtmevabalt laadida ühilduvaid nutitelefone või teisi elektroonilisi seadmeid. Laadimine on nüüd 50% kiirem kui varem ja laadimisseade on paigutatud nii, et see oleks mugavalt käepärast. Selleks, et seadmed oleksid alati laetud ja ühenduses, sisaldab NX ka USB-pesasid (ees: 1xA-tüüp + 1xC-tüüp, taga: 2xC-tüüp).

Proovi, mis tunne on sõita NX-iga

Broneeri proovisõit Lexus NX-iga ja koge tõeliselt nauditavat sõitu.

Vali oma vajadustele vastav varustustase ja mootor

Vali varustustase

7 valikut

Antud kriteeriumidega autot ei leitud, palun muuda oma otsingut

  •  
    NX - Comfort - SUV 5-ust

    NX Comfort

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Esituled, bi-LED
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)
    Näita rohkem
    Vali mootor
    Hübriid-bensiin

    Alates

    53 900 €

    e-CVT | 4X2
    • Kütusekulu
      5.7 - 5.9 l/100km
    • CO₂
      129 - 133 g/km
    Hübriid-bensiin

    Alates

    55 100 €

    e-CVT | 4X4
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100km
    • CO₂
      135 - 146 g/km
  •  
    NX - Business - SUV 5-ust

    NX Business

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Esituled, bi-LED
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    Näita rohkem
    Vali mootor
    Hübriid-bensiin

    Alates

    58 900 €

    e-CVT | 4X4
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100km
    • CO₂
      136 - 146 g/km
  •  
    NX - Executive - SUV 5-ust

    NX Executive

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Esituled, bi-LED
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    Näita rohkem
    Vali mootor
    Hübriid-bensiin

    Alates

    63 900 €

    e-CVT | 4X4
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100km
    • CO₂
      136 - 146 g/km
    Hübriid-bensiin

    Alates

    71 400 €

    e-CVT | AWD PHEV
    • Kütusekulu
      1 - 1.1 l/100km
    • CO₂
      22 - 26 g/km
  •  
    NX - Business Plus - SUV 5-ust

    NX Business Plus

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Esituled, bi-LED
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    Näita rohkem
    Vali mootor
    Hübriid-bensiin

    Alates

    67 600 €

    e-CVT | AWD PHEV
    • Kütusekulu
      0.9 - 1.1 l/100km
    • CO₂
      21 - 26 g/km
  •  
    NX - F SPORT - SUV 5-ust

    NX F SPORT

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      20-tollised F SPORTI kujundusega valuveljed, 235/50 R20 suurendatud mobiilsusega rehvid (Run-flat)
    • +
      Eesmine kaitseraud, F SPORT disainiga
    • +
      F-võrgu iluvõre
    Näita rohkem
    Vali mootor
    Hübriid-bensiin

    Alates

    70 000 €

    e-CVT | 4X4
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100km
    • CO₂
      143 - 146 g/km
    Hübriid-bensiin

    Alates

    77 000 €

    e-CVT | AWD PHEV
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
  •  
    NX - Luxury - SUV 5-ust

    NX Luxury

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      20-tollised 20 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/50 R20 suurendatud mobiilsusega rehvid (Run-flat)
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Nelja LED-lambiga esituled
    Näita rohkem
    Vali mootor
    Hübriid-bensiin

    Alates

    70 800 €

    e-CVT | 4X4
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100km
    • CO₂
      144 - 146 g/km
    Hübriid-bensiin

    Alates

    76 600 €

    e-CVT | AWD PHEV
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
  •  
    NX - F SPORT S - SUV 5-ust

    NX F SPORT S

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      20-tollised mustad F SPORTI kujundusega valuveljed, 235/50 R20 suurendatud mobiilsusega rehvid (Run-flat)
    • +
      Eesmine kaitseraud, F SPORT disainiga
    • +
      F-võrgu iluvõre
    Näita rohkem
    Vali mootor
    Hübriid-bensiin

    Alates

    72 400 €

    e-CVT | 4X4
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100km
    • CO₂
      143 - 146 g/km
    Hübriid-bensiin

    Alates

    79 400 €

    e-CVT | AWD PHEV
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.

VAATA LISAKS

  • LÕÕGASTU JA LAE

    Loe, kuidas NX 450h pistikhübriid kasutab Lexuse kodust laadimisjaama ja üle-Euroopalist laadimisvõrku, millele pääseb ligi Lexus Link äpi kaudu.

  • VÄLJAKUTSETEKS VALMIS

    Uuri lähemalt, kuidas peaks tulevikus linnapilt muutuma ja millised on väljakutsed.                                                                                                               

  • LEXUSE ISELAADIV HÜBRIID

    Loe rohkem neljanda generatsiooni iselaadiva hübriidtehnoloogia kohta, millel põhinevad NX 350h ja NX 450h+.