LÕÕGASTU JA LAE
Loe, kuidas NX 450h pistikhübriid kasutab Lexuse kodust laadimisjaama ja üle-Euroopalist laadimisvõrku, millele pääseb ligi Lexus Link äpi kaudu.
Kütusekulu
1 l/100kmCO₂
22 g/kmLÕÕGASTU JA LAE
Loe, kuidas NX 450h pistikhübriid kasutab Lexuse kodust laadimisjaama ja üle-Euroopalist laadimisvõrku, millele pääseb ligi Lexus Link äpi kaudu.
VÄLJAKUTSETEKS VALMIS
Uuri lähemalt, kuidas peaks tulevikus linnapilt muutuma ja millised on väljakutsed.
LEXUSE ISELAADIV HÜBRIID
Loe rohkem neljanda generatsiooni iselaadiva hübriidtehnoloogia kohta, millel põhinevad NX 350h ja NX 450h+.
OMA KLASSI JUHTIVAD JÕUALLIKAD: HÜBRIID JA PISTIKHÜBRIID
Lexuse pistikhübriid ja iselaadiv hübriid NX on ökonoomsem ja keskkonnasõbralikum kui bensiini- või diiselmootoriga keskmise suurusega SUV-d. NX 350h keskmes on iselaadiv hübriidajam, mis on 15-aastase elektritehnoloogia arendamise tulemus ja mis võimaldab veelgi paremat võimsust ja kiirendust ning samas ka oma klassi parimat ökonoomsust ja madalamaid heitgaaside näitajaid. Lexus Electrified jõuallikate valikut laiendades seab NX 450h+ pistikhübriidide jaoks uue standardi. Muljet avaldavad mitte ainult 80 km pikkune linnasõiduulatus EV-nullheite režiimis, vaid ka 306 DIN hj võimsus ja ergas kiirendus. See on oma klassi parim hübriiditõhusus ja seda saavutab NX ilma jalaruumi või kütusepaagi mahtu ohverdamata.
TAZUNA KOKPIT
Pilkupüüdvat Tazuna kontseptsiooni, mida esmakordselt tutvustati LF-30 disainiuuringus, rakendati esmakordselt just uue NX-i peal. Tazuna kokpit võimaldab juhile mugava kontrolli sõiduki üle, pööramata pilku teepealt eemale.
SÕIDUREŽIIMI VALIK
Rooli läheduses asuv sõidurežiimi valiku nupp võimaldab juhil valida Eco, Normal ja Sport sõidurežiimide vahel. NX F SPORT-il on lisaks sõidurežiimide valikus ka Custom, Sport S ja Sport S+.
OHUTUSSÜSTEEM LEXUS SAFETY SYSTEM +
Uusim Lexuse ohutussüsteem Lexus Safety System + on justkui kaaspiloot, kes aitab Sul sõita turvaliselt mis iganes situatsioonis, nii linnaliikluses kui ka kiirteel, päevasel ajal kui ka öösel, ristmikel, kurvides ja rida vahetades. Täiustatud kokkupõrke ennetussüsteem suudab nüüd tuvastada mootorrattureid päevasel ajal ja jalakäijaid öösel.
TURVALINE VÄLJUMINE
Turvalise väljumise funktsioon kasutab pimeala monitori, et ukse avamisel tuvastada lähenevad sõidukid ja jalgratturid ning ohu korral takistab ukse avamise. Seeläbi on võimalik ära hoida 95% sarnastes tingimustes tekkinud õnnetustest.
MULTIFUNKTSIONAALNE EKRAAN
See 7-tolline värviline TFT (Thin Film Transistor) ekraan on integreeritud sõiduki sisemusse ja võimaldab Sul olla kursis kõige olulisema infoga – nii hoiatuste kui ka navigeerimisjuhistega. Parema sõidukogemuse nimel kohandub ekraani välimus vastavalt sellele, kas kasutad Normal, Eco või Sport sõidurežiimi.
UUS ILUVÕRE
Meie disainerid otsustasid uuele NX-ile anda võimsa uuendusliku välimuse. Selleks sai välja töötatud dünaamilisem ja integreeritud raamiga iluvõre. Intrigeeriva võrgumustri saamiseks meisterdati õhukesed U-kujulised komponendid. Võre vertikaalne disain koos kolmekordsete piludega põhjas tagab parema jahutusvõime.
NELJAKORDSED LED-TULED / FULL DRL
Suurepärase välimusega 4-projektorilistel LED-esituledel on must ümbris, mis loob selgelt eristuva ilme. Valgustust tõstavad esile Lexuse signatuursed L-kujulised päevasõidutuled (DRL).
UUS LEXUSE TULI / UUS LEXUSE LOGO
Sõiduki taha on paigutatud stiilne ja signatuurne uus tuli, millel on eristuv L-kujuline disain ja mis kulgeb üle sõiduki tagaosa. Uue modernse välimuse loomiseks on LEXUSe logo nüüdsest sõiduki keskel.
PANORAAMKATUS
Panoraamkatus, mida on võimalik kombineerida katusereelingutega, on nüüd ka avatav. Selle kaudu on võimalik muuta sõiduk avaramaks ja lasta päikesevalgust otse sõiduki salongi, samas kui intensiivsema päikese puhul saab kasutada elektrilist päikesevarju. Saadaval on ka elektriline, kallutatav ja libistatav katuseluuk, mis annab NX-ile ruumikust ja valgust.
ELEKTRILINE TAGALUUK
Äärmiselt kiirelt reageeriv kaugjuhitav tagaluuk on eriti mugav siis, kui käed on hõivatud. Lähenedes autole, võti taskus või kotis, saad tagaluugi avada ja sulgeda jalaviipega tagumise põrkeraua alla.
AC LAADIMISPESA
NX 450h+ on varustatud AC laadimispesaga paremal pool sõiduki tagumises osas, lisaks ka pardal oleva laadijaga, mille maksimaalne võimsus on 6,6 kW.
LEXUS LINK MULTIMEEDIA
Lexus Linki multimeediasüsteem on nüüd palju kiiremini ja lihtsamini kasutatav. Parandatud on 9,8-tollise (Lexus Link Connect koos pilves navigeerimisega) ja suure 14-tollise (Lexus Link Pro koos sisseehitatud hübriidi navigeerimisega) puutetundliku ekraani resolutsiooni. Lexus Linki multimeedia on esimene sedalaadi süsteem, mis pilves navigeerimise abil uuendab jooksvalt kaartide- ja liiklusinfot.
17-KÕLARIGA MARK LEVINSON® HELISÜSTEEM
NX 350h Luxury ja F SPORT varustustasemetega kaasnev 17-kõlariga Mark Levinsoni helisüsteem on spetsiaalselt kohandatud NX-i akustiliste omadustega. See annab võrratu 7.1-kanaliga digitaalse kodukino kogemuse, mida on rikastatud Clari-Fi-ga, mis taastab MP3-konverteerimise tõttu kaduma läinud toonid. Parema heli tagamiseks sisaldub helisüsteemis suur 25-sentimeetrine tagumine bassikõlar, mis on paigutatud 20-liitrisesse panipaika pagasiruumis. Selliselt ei vähenda see reisijate jalaruumi. 10-kõlariline premium helisüsteem on kõikide varustustasemete standardvarustuses. See sisaldab FM RDS häälestust, digitaalset raadiot ja Bluetooth-ühendust.
NUTITELEFONI INTEGREERIMINE
Android Auto® või juhtmevaba Apple CarPlay® abil võimaldab NX Sul lihtsasti pääseda ligi nutitelefoni äppidele. Seda kas 9.8-tollise või 14-tollise ekraani kaudu.
Koge tõeliselt nauditavat sõitu. Vali endale sobiv sõiduk, asukoht ja aeg ning me hoolitseme ülejäänu eest.
Meie eesmärk on pakkuda Sulle kui Lexuse omanikule tõeliselt meeldivat kogemust. Seega pakume teenuseid, mis hoolitsevad Sinu ja Sinu sõiduki eest.
Need teenused on:
Vaata lähemalt uue NX-i galeriid.
NX 350h Hybrid FWD
2.5 Lexus Hybrid Drive hübriid-bensiin
e-CVT | 4X2
5.7 (l/100km)
Kütusekulu
129 (g/km)
CO₂
NX 350h Hybrid AWD
2.5 Lexus Hybrid Drive hübriid-bensiin
e-CVT | 4X4
6 (l/100km)
Kütusekulu
135 (g/km)
CO₂
NX 450h+ Plug-in AWD
2.5 Lexus Hybrid Drive hübriid-bensiin
e-CVT | AWD PHEV
1 (l/100km)
Kütusekulu
22 (g/km)
CO₂