1. Uued autod
  2. NX
Kiirtee
Hind alates
55 600 €
Kütusekulu
1 - 6.4 l/100 km
CO₂
22 - 146 g/km

Silmatorkav välimus ja tipptasemel sõiduomadused teevad Lexuse iselaadivast hübriidist NX 350h* ning Lexuse pistikhübriidist NX 450h+* ainulaadsed luksuslikud linnamaasturid. Salongis on Sinu käsutuses juhikoht, mis loodud spetsiaalselt selleks, et kõige olulisemad funktsioonid ja juhtnupud oleksid mugavalt juhi käeulatuses, ergonoomiline näidikupaneel ning 14-tolline puutetundlik ekraan. Uue NX-i varustustasemel Overtrail on seikluslikuma ja maastikusõiduks sobivama välimuse andmiseks muu hulgas kõrgem kliirens ja 18-tollised mattmusta värvi veljed koos universaalsete maastikurehvidega.

* Lexuse iselaadivas hübriidis ja Lexuse pistikhübriidis on kasutusel bensiinimootor ning üks või mitu elektrimootorit.

NX-i GALERII

Pildid on illustratiivsed. Lõpliku konfiguratsiooni nägemiseks võta ühendust Lexuse esindusega.
Autod laos olemas

Uus Lexus NX –
hinnavõit vähemalt 4700 €

SÕIDUOMADUSED

  • HÜBRIIDI JA PISTIKHÜBRIIDI UUDSED AJAMID 

    NX on varustatud Lexuse uusimate pistikhübriidile* ja Lexuse iselaadivale hübriidile* mõeldud jõuallikatega. Tänu sellele on auto ökonoomsem kui bensiini- või diiselmootoriga keskmise suurusega linnamaasturid. NX 350h keskmes on ligi 20-aastase elektritehnoloogia arendamise tulemusena valminud iselaadiv hübriidajam. See võimaldab veelgi paremat võimsust ja kiirendust koos esmaklassilise ökonoomsuse ning vähese heitega.

    NX 450h+ on veelgi efektiivsem ning seab pistikhübriidi sujuvale sõidule ja läbimõeldud tehnoloogiale uue standardi: lisaks muljetavaldavale täiselektrilisele sõiduulatusele linnaliikluses on sellel maasturil ka 309 DIN hj võimsus ning ergas kiirendus. See on oma klassi parim hübriidajami tõhusus, mis on tänu veojõuaku vähenenud kaalule ja uuele paigutusele saavutatud ilma jalaruumi või kütusepaagi mahtu ohverdamata. See auto annab pistikhübriidile uue tähenduse.

    * Lexuse iselaadivas hübriidis ja Lexuse pistikhübriidis on kasutusel bensiinimootor ning üks või mitu elektrimootorit.

  • SÕIDUREŽIIMI VALIMINE

    Mugavalt rooliratta läheduses paiknev sõidurežiimi valiku nupp võimaldab valida režiimide Eco, Normal ja Sport vahel, et saaksid parimal moel ära kasutada auto tõhusust, dünaamikat ja rafineeritust. Mudelil NX F SPORT on sõidurežiimide valikus ka Custom, Sport S ja Sport S+, NX Overtrailil aga uus režiim Trail, mis on mõeldud konarlikele teedele.

  • ERITI TUGEV PLATVORM

    Lexus NX on ehitatud platvormile Lexus Global Architecture K, mis võimaldab muu hulgas pakkuda paremat haarduvust ja täpsemat roolitunnetust. Platvormile omane laiem kereprofiil ning madalam raskuskese tagavad ka esmaklassilise juhitavuse ja stabiilsuse. Paksem armatuurlaua heliisolatsioon vähendab müra. Lexuse insenerid on sõiduomaduste täiustamiseks ja alajuhitavuse vähendamiseks kasutanud kruvide laserkeevitust, liimühendusi, katusetugevdusi, kapoti topeltlukke ning tugevdatud teraskonstruktsioone. Kaalu vähendamiseks on esi- ja tagatiibade ning kapoti valmistamisel kasutatud alumiiniumi. Lõpuks sõitsid Lexuse takumi-juhid veel palju ringe meie Shimoyama katserajal, et NX-i rooli ja pidureid peenhäälestada.

NX Overtrail on varustatud erilise vedrustuse ja 15 mm suurema kliirensiga, mis on mõeldud just konarlike teede jaoks.

500 liitri suuruse pakiruumi ja madala raskuskeskme võimaldamiseks on NX 450h+ võimas, 18,1 kW liitiumioonaku paigaldatud salongipõranda alla. Selles uues akupakis on 96 suure võimsusega liitiumioonaku elementi, mis võimaldavad täiselektrilises sõidurežiimis saavutada kombineeritud sõiduulatuse 68–73 km (linnaliikluses 88–96 km). NX 350h jaoks loodud väiksem liitiumioonaku on paigaldatud tagaistmete alla, andes juurde nii salongiruumi kui ka parandades sõiduomadusi. Seejuures suurendavad kerged ja kompaktsed liitiumioonelemendid koos optimeeritud jahutussüsteemiga laadimisjõudlust.

Nelikveoliste mudelite puhul tagab E-FOUR sujuva jõudluse ja veojõu ka ebatasasel maastikul. Uuenduslikul E-FOUR jõuülekandel on tagateljele lisaks paigaldatud 54 DIN hj elektrimootor, mis annab vajaduse korral kohese pöördemomendi.

OHUTUS

  • LEXUS SAFETY SYSTEM +

    Kõikide Lexuste keskmes olev heaolutunne on nüüd viidud uuele tasemele ja kuulub iga NX-i standardvarustusse. Kõigil NX-i mudelitel on meie uusim Lexus Safety System +, mis on kiirem ja vähendab õnnetusi 36%.

    Uusim Lexus Safety System + on justkui Su kaasjuht, kes tagab Sinu ohutuse igas sõiduolukorras: linnaliikluses või maanteel, päevasel või pimedal ajal, kurvides või sõiduraja vahetustel. Seda tänu tehnoloogiale, mis tähistab õnnetuste ennetamise uut ajastut. NX muudab ka ristmikel sõitmise ohutumaks, sest tuvastab vasakult ja paremalt lähenevad sõidukid, mis võivad jääda pimealasse, ning hoiatab juhti. 

  • KOKKUPÕRKE ENNETUSSÜSTEEM / OHUOLUKORDADE ROOLIMISABI

    Lisaks päevasel ajal ratturite ja pimedal ajal jalakäijate tuvastamisele suudab kokkupõrke ennetussüsteem nüüd tuvastada rattureid ka pimedal ajal. Samuti aitab see ära hoida kokkupõrkeid ristmikel ning vastutulevate sõidukite ja jalakäijatega. Kui süsteemi hinnangul on kokkupõrkeoht suur, rakenduvad automaatselt pidurid, et toetada kokkupõrke vältimise abisüsteemi või vähendada kokkupõrke tagajärjel tekkivat kahju. NX-i ohuolukordade roolimisabi toetab rooli liikumist, kui jalakäija satub Sulle liiga lähedale või Sinu liikumistrajektoorile. Roolimisabi parandab auto stabiilsust ja takistab juhuslikku sõidurajalt kõrvale kaldumist.

  • DÜNAAMILINE RADARIGA KIIRUSHOIDIK

    Süsteem kasutab eessõitva sõiduki tuvastamiseks ning sobiva pikivahe hoidmiseks millimeeterlaineradarit ja kaamerat. Kui eessõitev sõiduk peatub, peatub ka NX. Kui eessõitja uuesti liikuma hakkab, jätkab ka NX liikumist. See süsteem võimaldab nüüd varakult tuvastada vahele reastuvaid sõidukeid ja kohandab automaatselt kiirust kurvides. Dünaamiline radariga kiirushoidik aitab vältida ka välimisel sõidurajal liikuvale aeglasemale sõidukile otsasõitmist. Aeglasema sõiduki järel sõitmisel rakendatakse eelkiirendust, kui annad möödasõiduks märku. Kui vahetad rida sõidurajale, kus on ees aeglane sõiduk, rakendatakse eelaeglustust.

Täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteem aitab hoida NX-i sõiduraja keskel, rakendades sõiduraja keskel püsimise ja loomuliku sõiduraja hoidmise funktsiooni. Tänu täiustatud kurvijuhtimissüsteemile abistab see ka kurvides sõitmisel. Kui juht on suunatule aktiveerinud, siis võimaldab see funktsioon maanteedel sooritada dünaamilise radariga kiirushoidiku abil NX-i juhi algatatud sõidurajavahetuse. Funktsioon jälgib eesolevat teed ja juhib roolimist, kiirendamist ning aeglustamist.

Jaapani shoji-uste nõtkusest inspireeritud elektrooniline lukk e-Latch on lülitist aktiveeritav ukseavamissüsteem, mis võimaldab NX-i uksi avada ühe sujuva liigutusega. NX-il kasutatav uudne e-Latch koos ohutu väljumise abiga hõlmab elektroonilisi ukselukke, mis koos pimeala monitoriga takistavad automaatselt ukse avamist, kui tagantpoolt läheneb mõni liikleja.

Lisaks reisijaid ümbritsevale äärmiselt tugevale autokerele aitab sõitjaid kaitsta kaheksa turvapatja. Juhti kaitsevad kahefaasilised turvapadjad ja põlvede turvapadjad, juhi kõrvalistuja jaoks on ühefaasiline turvapadi. Peale selle on olemas külgmised turvakardinad ning keskmine turvapadi, mis aitab vähendada kontakti juhi ja kõrvalistuja vahel. Salongi mõlemal küljel töötavad täies pikkuses turvakardinad.

JULGE DISAIN

  • UUS ILUVÕRE

    Meie disainerid otsustasid uuele NX-ile anda võimsa uuendusliku välimuse. Selleks sai välja töötatud hoogsam ja integreeritud raamiga iluvõre. Lisaks kaalu vähendamisele rõhutab see kujundus auto dünaamilisust. Intrigeeriva võrgumustri saamiseks meisterdati õhukesed U-kujulised komponendid. Võre vertikaalne disain koos kolmekordsete piludega põhjas tagab parema jahutusvõime.

  • NELJAKORDSED LED-TULED

    Rabavatel nelja prožektoriga LED-esituledel on must ümbris, mis toob tuled eriliselt esile. Valgustust rõhutavad ka Lexuse signatuursed L-kujulised päevasõidutuled.

  • LEXUSE UUDNE TAGATULI

    Sõiduki taha on paigutatud stiilne ja efektne uus tuli, millel on eristuv L-kujuline disain ning mis kulgeb üle sõiduki tagaosa. Uue kujundusega LEXUSE logo asub sõiduki keskel ja annab autole moodsa välimuse.

Lexuse julgel radiaatorivõrel on eksklusiivne läikivmust viimistlus, mis rõhutab NX Overtraili sihikindlat välimust. Mustad küljepeeglid ja käepidemed, küljeakende tumedad kroomitud raamiliistud ning Piano Blacki värvitooni katuseraam täiendavad Overtraili erilisust. Overtraili mudelite erilistele mattmusta värviga viimistletud viie kodaraga 18-tollistele valuvelgedele on paigaldatud universaalsed maastikurehvid.

NX-il on kasutusele võetud eriline Tazuna kontseptsioon, mis oli esimest korda kasutusel LF-30 ideeautol. NX-i juhikoht, mis loob tänu paremale kontaktile tee ja roolirattaga meeliülendava sõidukogemuse, on inspireeritud sellest, kuidas ratsanikud on hobusega ühenduses rakmete kaudu (tazuna).

Kuna ainuüksi rool ja käigukang võivad sõidukogemust märkimisväärselt mõjutada, siis pöörasid nendele erilist tähelepanu ka Lexuse takumi-meistrid. Rõhku pandi rooli kujule, et seda oleks maksimaalselt mugav käes hoida ja see tagaks parima juhitavuse. Ühtlasi muudeti ka pöidlatugede ja puutetundlike nuppude disaini.

Lexuse funktsiooniga Mood Select saad NX-i meeleoluvalgustust kohandada 64 värvi abil. Lähtuvalt meie L-finesse’i põhimõtetest on Lexuse sisedisainerid välja töötanud neliteist tooni, mis väljendavad kaunite loodusnähtuste vaatlemisel tekkivaid tundeid. Värvide eesmärk on luua omotenashi ehk külalislahkuse õhkkond ja rõhutada selliseid teemasid:

 

  • Tervenemine: kirkad toonid loovad tervendava ruumi, kus ühinevad rohelise looduskeskkonna energia ja elu dünaamika
  • Lõõgastumine: soojad toonid loovad lõõgastava ruumi, mis on täis elujõudu ning resoneerub päikesevalguse üleminekute ja Maa südamelöökidega
  • Ergastamine: valged toonid loovad ergastava ruumi, kus kirgas päevane päikesevalgus äratab õrnalt meeled
  • Keskendumine: müstilised jahedad toonid loovad keskkonna, kus meeltel on hea keskenduda, ning tekitavad aja möödumise ja looduse üleminekuolekute meeleolu
  • Virgutamine: puhtad tuletoonid loovad juhile virgutava ruumi, tekitades mulje muutuva temperatuuriga põlemisprotsessist

Overtraili varustustasemel on saadaval eksklusiivne Tahara salong, mis sisaldab ukseviimistlusel, eesmisel konsoolil ja polsterdusel silmatorkavaid khakivärvi aktsente. Eesmised sportistmed ja uued Bookmatch Woodgraini elemendid annavad salongile erilise välimuse.

Praktilised 60 : 40 suhtega kokkuklapitavad tagaistmed on kõikide NX-i mudelite standard. Need võimaldavad hõlpsalt mahutada suuremaid esemeid, näiteks jalgratta. Kui langetada kõikide tagaistmete seljatoed, on võimalik transportida veelgi laiemaid või suuremaid esemeid.

UUENDUSLIK TEHNOLOOGIA

  • 14-TOLLINE PUUTEEKRAAN

    Ekraani kasutamine on kiirem ja hõlpsam ning selle eraldusvõime on parem nii pilvepõhise navigatsiooniga Lexus Link Connecti kui ka sisseehitatud hübriidnavigatsiooniga Lexus Link Pro puhul (14-tolline puuteekraan). Lexuse multimeedia on esimene omataoline süsteem, mis kasutab Sinu kaartide ja liiklusandmete korrapäraseks värskendamiseks pilvepõhist navigeerimist. Suure resolutsiooniga 14-tolline puuteekraan on üks suuremaid saadaolevaid ekraane. Ideaalne paigutus võimaldab puuteekraani kasutada sõidu ajal ning pääseda hõlpsalt juurde sellistele funktsioonidele nagu navigeerimine, helisüsteem ja kliimaseade. NX-i digiteenuseid ja muud tarkvara värskendatakse korrapäraselt üle õhu ja nii on Sul alati olemas uusim tarkvara. 

  • LEXUSE HÄÄLASSISTENT

    Tehisaru ja pilvandmetöötlus teevad Lexuse nutikas häälassistendis koostööd, säästes Sind nuppude otsimisest, kui pead keskenduma sõidule. Hey Lexuse häälassistent mõistab loomulikku keelt ja lausete konteksti, näiteks „Mul on kõht tühi“ ja „Mul on külm“, ning saab aru isegi sellest, kumb esiistmel sõitja räägib. Saad muuta Lexuse häälassistendi nime, millele see reageerib, ning lasta tal teha teatud toiminguid, näiteks aknad avada.

  • ELEKTRILINE TAGALUUK

    Äärmiselt kiirelt reageeriv kaugjuhitav tagaluuk on eriti mugav siis, kui käed on hõivatud. Lähenedes autole, võti taskus või kotis, saad tagaluugi avada ja sulgeda jalaga tagumise põrkeraua all viibates.

Sõiduki andmed kuvatakse värviliselt otse esiklaasile. Suur, 10-tolline esiklaasinäidik võimaldab Sul näha navigatsioonijuhiseid, hoiatusi, sõiduki andmeid ja helisüsteemi sätteid, ilma et peaksid pilku teelt eemale pöörama. Seda on mugav hallata roolirattal olevate nuppude abil.

Nii Sina kui ka kaasreisijad tunnevad ennast hästi. NX-i mugav ja ruumikas salong tekitab tunde, nagu viibitaks äriklassi puhkeruumis, mis on ideaalne koht standardvarustusse kuuluva 10 kõlariga helisüsteemi või Mark Levinson®-i 17 kõlariga Premium Surroundi helisüsteemi jaoks. Tänu NX-i akustikale pakuvad need süsteemid autos meeldejäävat kodukinoelamust. Olemise muudab veel meeldivamaks S-Flow’ kliimaseade, mis saab aru, millised istmed on hõivatud ja kus paistab päike, ning reguleerib vastavalt salongikliimat.
NX-I 360° VAADE

TUTVU UUE NX-IGA LÄHEMALT

PROOVI, MIS TUNNE ON SÕITA NX-IGA

Broneeri proovisõit Lexus NX-iga ja koge tõeliselt nauditavat sõitu.

Vali oma vajadustele vastav varustustase ja mootor

Vali varustustase

7 valikut

Antud kriteeriumidega autot ei leitud, palun muuda oma otsingut

  • NX - Comfort - SUV 5-ust

    NX Comfort

    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)

    Edasi

    e-CVT | Esiveoline

    Alates

    55 600 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.7 - 5.9 l/100 km
    • CO₂
      129 - 133 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    56 900 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      135 - 146 g/km
  • NX - Business - SUV 5-ust

    NX Business

    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)

    Edasi

    e-CVT | Esiveoline

    Alates

    59 100 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.7 - 5.9 l/100 km
    • CO₂
      129 - 133 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    60 400 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      136 - 146 g/km
  • NX - Executive - SUV 5-ust

    NX Executive

    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)

    Edasi

    e-CVT | Esiveoline

    Alates

    63 800 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.7 - 5.9 l/100 km
    • CO₂
      129 - 133 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    65 100 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      136 - 146 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    72 700 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      22 - 26 g/km
  • NX - Business Plus - SUV 5-ust

    NX Business Plus

    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)

    Edasi

    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    69 200 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      22 - 26 g/km
  • NX - Overtrail - SUV 5-ust

    NX Overtrail

    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga mattmustad valuveljed, universaalsed maastikurehvid 235/60 R18
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Mustad peeglikatted, musta ehisega

    Edasi

    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    71 180 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      144 - 146 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    77 180 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
  • NX - Luxury - SUV 5-ust

    NX Luxury

    SUV 5-ust
    • +
      20-tollised 20 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/50 R20 suurendatud mobiilsusega rehvid (Run-flat)
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Nelja LED-lambiga esituled

    Edasi

    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    72 100 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      144 - 146 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    79 100 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
  • NX - F SPORT - SUV 5-ust

    NX F SPORT

    SUV 5-ust
    • +
      20-tollised mustad F SPORTI kujundusega valuveljed, 235/50 R20 suurendatud mobiilsusega rehvid (Run-flat)
    • +
      F-võrgu iluvõre
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga

    Edasi

    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    73 700 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      143 - 146 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    79 600 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.
Hind sisaldab kuvatava värvi hinda.

VAATA LISAKS

  • LÕÕGASTU JA LAE

    Loe, kuidas NX 450h pistikhübriid kasutab Lexuse kodust laadimisjaama ja üleeuroopalist laadimisvõrku, millele pääseb ligi rakenduse Lexus Link+ kaudu.

  • LEXUSE ISELAADIV HÜBRIID

    Loe rohkem neljanda generatsiooni iselaadiva hübriidtehnoloogia kohta, millel põhinevad NX 350h ja NX 450h+.

  • ESIKOHT TURVALISUSES

    2023. aasta septembris pälvis Lexus Ühendkuningriigi ajakirja What Car? küsitluses seitsmendat korda kõige usaldusväärsema brändi tiitli. 32 brändi ja 178 mudeli hulgas sai Lexus tulemuseks 98,3%. Uusima NX-i tulemus oli 99,4%.