- Briti laulja, laulukirjutaja ja muusik Joy Crookes on uusima Lexus UX-i esindusnägu.
- Kampaaniaga tähistatakse uue kompaktmaasturi UX-i turuletulekut – UX on Euroopas üks ostetumaid Lexuse mudeleid.
- Joy Crookesi hittlugu „Feet Don’t Fail Me Now“ on telereklaami tunnusmuusika.
- Üleeuroopaline kampaania algas 12. septembril 2022.
Lexus tutvustas uue UX-i kampaaniat, mille peaosas näeme rahvusvaheliselt tunnustatud, Briti muusikaauhinna ja Mercury Prize’i kandidaati Joy Crookesi.
Lexuse ja lauljanna koostöö tähistab muutust brändi strateegias, et jõuda noorema, mitmekesisema ja sotsiaalselt kaasatuma publikuni. Crookes esindab uut Lexuse tarbijat, kes määratleb leidlikult uuesti tänapäevast luksust ja stiili.
Andeka lauljanna Joy Crookesi silmatorkavas stiilis sulanduvad kultuurid ja ajastud ning seda on mõjutanud tema lapsepõlv väga mitmekesises Lõuna-Londonis. Tulemuseks on ainulaadne ja võimas esteetika, mis särab igas tema loomingulises väljundis ning ta nihutab oma pärandi ülistamisel alati visuaalseid piire. Crookes aitab suurendada ka teadlikkust talle südamelähedastest teemadest, näiteks kestlikkusest, keskendudes sellele, et ka tulevastel põlvkondadel peab olema juurdepääs metsadele ja parkidele, olenemata sellest, kust nad pärit on.
Uue kampaaniaga tähistatakse Sind edasi viiva energia kontseptsiooni ning selles näeb Joyd nautimas UX-i kui kaaslast, kes aitab kaasa tema lapsepõlveunistusele saada maailmakuulsaks muusikuks. Joy rakendab kaht teda innustavat omadust – kirge ja energiat – oma loovuse ja kiire elustiili väljenduse vahendina.