1. New Cars
  2. UX
  3. UX World Premiere
Kiirvalik
Kiirvalik
MAAILMA ESMAESITLUS

UUS UX

Lexus avalikustas iselaadiva hübriidi UX 250h uuendused. Nüüd on saadaval laiem stiilivalik, täiustatud multimeedia ja ühenduvuse võimalused ning uus sportlik varustustase F SPORT Design.

UUS UX

VAHETU JA MUGAV SÕIDUKOGEMUS

Täiustamaks Lexus Driving Signature sõidustiili on edendatud UX-i põhialuseid, et tagada veelgi parem sõidumugavus ning -dünaamika. Kere jäikust on parandatud täiendavate punktkeevitustega. UX 250h linnamaasturi tunnuseid täiustab veelgi valikuline Lexuse elektrooniline E-Four nelikveo käigukast.
UUS UX

VÄRVIVALIKUD

Uus Sonic Platinum värvikiht annab kogu auto kerele juurde sära ja sügavama varjundi. Täiendatud värvivalikust leiab ka kahevärvilisi viimistlusi – F SPORT Design mudelid on saadaval kuues värvitoonis, mida on võimalik kombineerida kontrastse musta katusega. Salongis on kõigi polstrivalikute jaoks saadaval ka uus Hazel värvivalik (välja arvatud F SPORT mudelil). Perforeeritud nahkpolster on värske välimusega ja uudse Kagome plissee-efektiga, mis on inspireeritud traditsioonilisest Jaapani korvipunumisest. Sünteetilisest nahast polstril on aga uudne Sashiko õmblusmuster.
UUS UX

NELJANDA PÕLVKONNA VÕIMSUS

UX 250h saavutab suurepärase efektiivsuse ja täiustatud jõudluse Lexuse neljanda põlvkonna iselaadiva hübriidtehnoloogiaga, mille 2.0-liitrine süsteem tagab 184 DIN hj/135 kW. Seadmel on silmapaistev ning erakordne 40% soojuslik kasutegur, mis aitab tagada säästliku kütusekulu ning madala CO₂-heitme.
UUS UX

TÄIENDATUD HÄÄL- JA NUTITELEFONI JUHTIMINE

Multimeediasüsteemi uus hääletuvastussüsteem võimaldab kasutada pardaabi Hey Lexus. See lihtsustab häälkäskluste kasutamist telefonikõnede tegemiseks, heli- ja kliimaseadme juhtimiseks ning võrguotsinguks. Nutitelefoni integreerimine Apple CarPlay (juhtmevaba ühendus) või Android Auto (juhtmega ühendus) kaudu on saadaval standardvarustuses. Lähtudes kuulsast Omotenashist ehk Jaapani külalislahkuse kunstist, saavad omanikud kasutada Lexus Link mobiilirakendust uste lukustamiseks või avamiseks ning kliimasüsteemi kaugjuhtimiseks.

UUS LEXUS UX

TUTVU STIILI JA LUKSUSEGA

UUS UX

KVALITEETNE KASUTAJALIIDES

Täiendatud UX kasutab Lexuse uut multimeediasüsteemi MM21, mis tagab kiirema reageerimise, intuitiivsema ning inimkesksema töö ja suurenenud funktsionaalsuse. Laienenud puuteekraani suurus on täiustatud UX mudelitel 12,3 või 8 tolli. Keskkonsoolist leiab nüüd soojendusega esiistmete juhtnupud, samuti valgustatud salve kliimaseadme kontrollpaneeli ees, kus on ruumi ka suurema nutitelefoni hoidmiseks.

Kasutatavust ja töövõimet on täiustatud lüliti paigutuse optimeerimisega. Märkimisväärselt suurenenud andmetöötluse võimsus tähendab, et käsureaktsioonid on kiiremad, samas kui alati ühendatud pilvepõhine navigatsioon on saadaval standardvarustuses, võimaldades juurdepääsu reaalajas teede- ja liiklusolude informatsioonile reisi lihtsamaks planeerimiseks.

UUS UX

TÄIUSTATUD OHUTUSSÜSTEEM

Ohutussüsteem Lexus Safety System +2.5 rakendamine muudab uue UX-i turvalisemaks kui kunagi varem. See oma klassi parim süsteem hoiatab ohu eest ning tegutseb vajadusel, et vältida kokkupõrget. Dünaamilise radari kiirusehoidik kasutab kurvikiiruse vähendamise funktsiooni, mis reguleerib automaatselt sõiduki kiirust, et see vastaks kurvi raadiusele.
UUS UX

UUS F SPORT Design varustustase

Nähtavust teedel täiustab iluvõre, millel on Lexuse L-motiiviga võrkmuster, mis on omakorda viimistletud musta värvi ning alumises ääres süsimusta ümbrisega, rõhutades auto üldist hoiakut. Sama muster on ka esistangel udu- ja kurvitulede suurendatud raamkorpusel. Uue F Spordi juurde kuuluvad veel disainielemendid, nagu sünteetilisest nahast istmepolstrid, kroomitud katusereelingud ja rattakoopa mustad liistud, ning lisamugavust pakuvad soojendusega esiistmed, kahetsooniline automaatne kliimaseade, tagurduskaamera, automaatsed klaasipuhastid, pimenurga monitor ja elektriline tagaluuk.
UUS UX

UX F SPORT

Uuendatud mudelil UX F SPORT on adapteeruv vedrustus (AVS) ning esimesed ja tagumised sportlikud stabilisaatori vardad standardvarustuses. Need aitavad kaasa sõiduki kiiremale reageerimisvõimele ning sujuvamale sõidukvaliteedile kõikidel teekatetel. AVS-i juhtimissüsteem on kohandatud sujuvaks üleminekuks kõrgele summutusjõule, kui tingimused seda nõuavad. Roolitunnetust on täiustatud uue jäiga liigendiga rooli käigukasti kinnituse ülaosa ja vedrustuselemendi vahel. Amortisaatorite summutusjõud on reguleeritud optimaalseks soorituseks.