1. Uued autod
  2. LC
Kiirtee
Hind alates
124 000 €

Kütusekulu

8.1 - 11.6 l/100km

CO₂

184 - 262 g/km
Lexus LC luksuskupee voolujoonelisi kontuure ning kauni välimuse geniaalset lihtsust imetledes tajud, et kuskil on taustalugu, mis ootab rääkimist. Pärast turule jõudmist imeliseks California unelmaks tituleeritud ja auhindu võitnud mudelil on julge disainikeel, mis mängib efektselt joonte, varjude ja nurkadega. Sõiduki on Jaapanis Motomachi tehases valmistanud takumi-meistrid ning see on saadaval mudelina LC 500, millel on võimas 5,0-liitrine V8 bensiinimootor, või uuendusliku mudelina LC 500h, mis on mitmeastmeline hübriid.

LC GALERII

Tutvu LC luksusliku ja läbimõeldud välimusega lähemalt.

Pildid on illustratiivsed. Lõpliku konfiguratsiooni nägemiseks võta ühendust Lexuse esindusega.

SÕIDUOMADUSED

  • JÄIK KERE

    LC sõidudünaamika põhineb äärmiselt tugeva kere ja uute kergete vedrustuskomponentide eelistel. Tugeva raami loomiseks on LC mittedeformeeruvad osad valmistatud ülitugevast terasest, samal ajal kui ukse-, pakiruumi- ja kapotipaneelide puhul on kasutatud kerget alumiiniumi. Lisaks on kasutatud tugevat, ent kerget süsinikkiuga tugevdatud plasti selliste osade puhul nagu katus ja ukseraamid. See jäik alusvanker annab LC-le täpsuse, mida rõhutab madal raskuskese ja peaaegu täiuslik kaalujaotus.

  • LEXUSE DÜNAAMILINE JUHITAVUS, NELJA RATTA AKTIIVJUHTIMINE

    Lexuse Sport+ mudelite täiustatud dünaamilise juhitavuse funktsioon koos parema elektrilise roolivõimendiga arvutab ja reguleerib pidevalt esi- ja tagarataste optimaalseid pöördenurki ning muudab sõidu nauditavamaks ja dünaamilisemaks.

  • KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS

    Teravama ja rafineerituma sõidu jaoks sõltuvalt Sinu sõidustiilist ja teeoludest sõltuvalt juhib kohanduva jäikusega vedrustus teravama ja rafineerituma sõidu jaoks kõigi nelja amortisaatori summutusjõudu, reguleerides koguni 650 vedrustusseadistust.

Lexuse järgmise põlvkonna mitmeastmelise hübriidiga LC 500h viib hübriidide sõiduomadused uuele tasemele. Meie insenerid lisasid selle 3,5-liitrisele V6 täishübriidajamile mitmeastmelise käiguseadme, luues sellega esmaklassilise auto, millel on uskumatult lineaarne kiirendus, paindlik võimsus ja M-režiimis sõltuvust tekitavad 10-käigulised käiguvahetuslabad. Kõige selle juures on Lexuse hübriid endiselt sujuv ja tõhus.

LC 500 on varustatud suure pöörete arvuga 5-liitrise bensiinimootoriga, mis annab tagaratastele 464 DIN hj / 341 kW jõu. Seda käsitsi ehitatud mootorit on katsetatud sellistel motospordiüritustel nagu Nürburgringi 24 tunni sõit ja Pikes Peaki mäkketõus. Mootor on kohandatud maailma esimesele sõiduauto jaoks mõeldud 10-käigulisele automaatkäigukastile ning võimaldab uskumatut kiirendust ja imelist V8 heli.

OHUTUS

  • LEXUS SAFETY SYSTEM+

    Esmaklassiline Lexus Safety System+ kuulub kõikide LC mudelite standardvarustusse ning sisaldab kokkupõrke ennetussüsteemi koos jalakäijate tuvastamise funktsiooniga, täiustatud sõidurajal püsimise abi, automaatseid kaugtulesid, mis parandavad pimedal ajal nähtavust, ja dünaamilist radariga kiirushoidikut, mis kohandab Su sõidukiirust eesoleva sõiduki kiiruse järgi.

  • KOKKUPÕRKE ENNETUSSÜSTEEM

    Millimeeterlaineradar ja pardaarvuti arvutavad välja võimaliku kokkupõrkeohu. Kui oht on suur, annab kokkupõrke ennetussüsteem juhile märku ning suurendab pidurdusjõudu. Kui kokkupõrget peetakse vältimatuks, rakenduvad pidurid vajaduse korral kohe ning pingutatakse eesmisi turvavöid. Peale selle aktiveerub automaatne pidurdus kokkupõrke vältimiseks kiirusevahemikus 10–80 km/h juhul, kui sõiduki ees tuvastatakse mõni objekt, näiteks jalakäija.

  • SÕIDURAJAL PÜSIMISE ABISÜSTEEM JA AUTOMAATSED KAUGTULED

    Sõidurajal püsimise abisüsteem (LKA) jälgib esiklaasil oleva kaamera abil sõiduki asendit sõidurajal. Kui hakkad sõidurajalt kõrvale kalduma, aktiveerib LKA hoiatussignaali ja korrigeerib lühidalt rooli. Öösel kasutavad automaatsed kaugtuled sama kaamerat mis sõidurajal püsimise abisüsteem ning tuvastavad selle abil vastutulevad sõidukid, misjärel lülitatakse kaugtuled automaatselt välja. See vähendab teiste liiklejate juhusliku pimestamise ohtu ning võimaldab keskenduda teele.

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kaheksa turvapatja. Juhi ja kõrvalistuja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Turvakardinad salongi mõlemal küljel ulatuvad täispikkuses eest taha. Kõigil turvavöödel on ka eelpingutid.

Kui eesmises põrkerauas olevad andurid annavad märku jalakäijale otsasõidust, tõuseb mootorikate pisut ülespoole, nii et mootorikatte ja selle all oleva mootori kõvade osade vahele tekib puhvertsoon. See vähendab jalakäija vigastamise ohtu.

JULGE DISAIN

  • 20/21-TOLLISED VALUVELJED

    Vali kas 20-tollised tumehalli metallikkattega täppisfreesitud viie neljakordse kodaraga müra vähendavad valuveljed või 21-tollised sepistatud viie topeltkodaraga kerged suurepärase juhitavusega valuveljed.

  • HOLOGRAAFILISED LED-TAGATULED

    Hävituslennuki forsaažikambritest inspireeritud pilkupüüdvad metallraamidega tagatuled kujutavad Lexuse katkematut L-kujulist motiivi. Lähemal vaatlusel selgub, et pakiruumi lukk on märkamatult integreeritud tagatule liistu sisse.

  • KLAASIST VÕI SÜSINIKKIUST KATUS

    LC salongis lõpmatut vabadusetunnet loova klaaskatuse külgedel olevad kroomliistud võimendavad elegantset kupeeprofiili ning tagumised servad meenutavad Jaapani traditsioonilise mõõga piirjooni. See kaunilt viimistletud, kootud süsinikkiududest katus, mis annab LC-le madalama raskuskeskme, on valmistatud meie Motomachi tehases, kasutades uut kiiret vaigu transfeervormimise protsessi.

Silmade liikumise ja tähelepanu hajumise vältimiseks on kõik olulised näidikud ja ekraanid paigutatud otse esiklaasile. Sagedasti kasutatavad juhtelemendid, näiteks sõidurežiimi valikulüliti, paiknevad rooliratta ümber.

Kaunilt tepitud nahkistmed pakuvad parimat võimalikku kombinatsiooni toetusest ja mugavusest. LC peainsener Sato aitas isiklikult välja töötada uut kujundust, mis läbis kokku 50 katsetsüklit. Alcantara® uksepaneelide drapeeritud efekt ning nahkistmete perforatsioonide paigutus on veel ühed nüansid, mis näitavad selle imelise luksusauto detailideni läbimõeldust.

UUENDUSLIK TEHNOLOOGIA

  • MARK LEVINSON®-I 13 KÕLARIGA HELISÜSTEEM

    Ettevõte Mark Levinson, mille helisüsteeme kasutatakse automaailmas vaid Lexuse sõidukites, tähistas 2022. aastal 50 aasta möödumist maailma parimate helisüsteemide loomisest. See teekond sai alguse Woodstocki festivalil, kus 22-aastane Mark Levinson ehitas helipuldi sellistele legendidele nagu The Who, Santana ja Jimi Hendrix. GreenEdge™-i tehnoloogiat kasutava 13 kõlariga tipptasemel helisüsteemi Mark Levinson® Premium Surround häälestamisel on lähtutud just LC salongi akustilistest omadustest. Süsteem pakub digitaalse kodukinosüsteemi elamust. Kvaliteeti aitab parandada Clari-FI™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

  • UNIVERSAALNÄIDIK

    Et oleksid kõigi sõiduandmetega, näiteks ohutushoiatuste ja navigeerimisjuhistega kursis, on keskpaneelile integreeritud universaalnäidik.

  • ÜLILAI VÄRVILINE ESIKLAASINÄIDIK

    Et vähendada pilgu teelt kõrvale pööramise vajadust, projitseeritakse sõiduandmed erksavärviliselt otse esiklaasile. Selleks kasutatakse meie uusimat esiklaasinäidiku tehnoloogiat (174 mm × 48 mm).

Kõrglahutusega 10,3-tollise keskse ekraani ideaalne paigutus tagab lõõgastava sõidu. Ekraani saab kasutada häälkäskluste või puuteplaadi abil. Ekraani poolitamine võimaldab korraga juurde pääseda mitmesugusele teabele, näiteks Lexuse esmaklassilisele navigatsioonisüsteemile ja ilmaandmetele. Apple CarPlay® ja Android Auto® abil saab LC keskekraanil hõlpsalt kuvada ja kasutada nutitelefoni rakendusi.

Tipptasemel kliimavalvur reguleerib automaatselt salongi, istmete ja rooliratta temperatuuri. Uuenduslik nanoe® tehnoloogia paiskab salongi negatiivse laenguga ioone, mis puhastavad õhku ja eemaldavad istmetelt ebameeldiva lõhna. Lisaks niisutab see õhupuhasti ka Su nahka ja juukseid.

Proovi, mis tunne on sõita LC-ga

Broneeri proovisõit Lexus LC-ga ja koge tõeliselt nauditavat sõitu.

Vali oma vajadustele vastav varustustase ja mootor

Vali varustustase

3 valikut

Antud kriteeriumidega autot ei leitud, palun muuda oma otsingut

  •  
    LC - Luxury - KUPEE 2-UST

    LC Luxury

    Hübriid
    KUPEE 2-UST
    • +
      20-tollised valuveljed, masinviimistlus, 245/45 (ees) ja 275/40 (taga) R20 rehvid
    • +
      Klaasist panoraamkatus
    • +
      Kolme LED-lambi ja automaatse kaugtulede funktsiooniga (AHB) esituled
    Vali mootor

    Alates

    124 000 €

    10 AT | 4X2
    • Kütusekulu
      11.6 - 11.6 l/100km
    • CO₂
      262 - 262 g/km

    Alates

    124 000 €

    Multi-Stage Hybrid | 4X2
    • Kütusekulu
      8.1 - 8.1 l/100km
    • CO₂
      184 - 184 g/km
  •  
    LC - Sport - KUPEE 2-UST

    LC Sport

    Hübriid
    KUPEE 2-UST
    • +
      21-tollised sepistatud valuveljed, kahetooniline viimistlus, 245/40 (ees) ja 275/35 (taga) R21 rehvid
    • +
      Kolme LED-lambi ja automaatse kaugtulede funktsiooniga (AHB) esituled
    • +
      Süsinikkiust katus
    Vali mootor

    Alates

    127 900 €

    10 AT | 4X2
    • Kütusekulu
      11.6 - 11.6 l/100km
    • CO₂
      262 - 262 g/km

    Alates

    127 900 €

    Multi-Stage Hybrid | 4X2
    • Kütusekulu
      8.1 - 8.1 l/100km
    • CO₂
      184 - 184 g/km
  •  
    LC - Sport + - KUPEE 2-UST

    LC Sport +

    Hübriid
    KUPEE 2-UST
    • +
      21-tollised sepistatud valuveljed, kahetooniline viimistlus, 245/40 (ees) ja 275/35 (taga) R21 rehvid
    • +
      Sissetõmmatav tagaspoiler
    • +
      Süsinikkiust katus
    Vali mootor

    Alates

    133 200 €

    10 AT | 4X2
    • Kütusekulu
      11.6 - 11.6 l/100km
    • CO₂
      262 - 262 g/km

    Alates

    133 200 €

    Multi-Stage Hybrid | 4X2
    • Kütusekulu
      8.1 - 8.1 l/100km
    • CO₂
      184 - 184 g/km
Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.
Hind sisaldab kuvatava värvi hinda.

VAATA LISAKS

  • 10 HÄMMASTAVAT FAKTI LC KUPEE KOHTA

    Muidugi on sellel mitu auhinda võitnud mudelil palju muudki kui vaid muljetavaldav välimus – siit leiad 10 hämmastavat fakti LC kohta.

  • LC KUPEE TAGATIIB ON INSPIREERITUD AERONAUTIKAST

    Lexus on alates 2016. aastast teinud koostööd Jaapani vigurlenduri Yoshihide Muroyaga. Selle ühistöö üks tulemus on lennundusest inspireeritud tagatiib. 

  • LC HOKKAIDO EDITION PAKUB GT VÄÄRILIST SÕIDURÕÕMU, MIDA SÜTITAB KIRG

    Lexus teatas hiljuti oma LC esinduskupee ja LC esinduskabrioleti erimudelite turuletulekust. Hokkaido Editionis, mille kumbagi keretüüpi tuleb Euroopas sellel aastal müügile vaid 40, on rabavalt dünaamiline välimus ühendatud GT täiuslikkusega.