10-KÄIGULISED KÄIGUVAHETUSLABAD
Teel suurema lõbu ja uskumatult vahetu dünaamilise reaktsioonivõime tagamiseks võeti LC puhul kasutusele režiim „M“, mis võimaldab juhil käiguvahetuslabade abil vabalt valida ja hoida ükskõik millist käiku.
Kütusekulu
8.1 l/100kmCO₂
184 g/km10-KÄIGULISED KÄIGUVAHETUSLABAD
Teel suurema lõbu ja uskumatult vahetu dünaamilise reaktsioonivõime tagamiseks võeti LC puhul kasutusele režiim „M“, mis võimaldab juhil käiguvahetuslabade abil vabalt valida ja hoida ükskõik millist käiku.
SÕIDUREŽIIMI VALIKULÜLITI
Sõidurežiimi valikulüliti, mis on paigutatud rooli kõrvale, võimaldab valida auto sõiduomadusi tingimuste ja meeleolu järgi. Valida saab režiimide ECO/COMFORT, NORMAL/CUSTOM, SPORT S / SPORT S+ vahel.
ERITI LAI ESIKLAASINÄIDIK
Et vähendada pilgu teelt kõrvale pööramise vajadust, projitseeritakse sõiduandmed erksavärviliselt otse esiklaasile.
NAHKISTMED
Kaunilt tepitud nahkistmed pakuvad parimat võimalikku kombinatsiooni toetusest ja mugavusest. LC peainsener Sato aitas isiklikult välja töötada uut kujundust, mis läbis kokku 50 katsetsüklit.
MARK LEVINSON®-I HELISÜSTEEM
Lisavarustusse kuulub GreenEdge™-i tehnoloogiat kasutav 13 kõlariga tipptasemel helisüsteem Mark Levinson® Premium Surround, mille häälestamisel on lähtutud LC salongi akustilistest omadustest. Süsteem pakub digitaalse kodukinosüsteemi elamust. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.
KAHEKSA TURVAPATJA
Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kaheksa turvapatja. Juhi ja kõrvalistuja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Turvakardinad salongi mõlemal küljel ulatuvad täispikkuses eest taha. Kõigil turvavöödel on ka eelpingutid.
20- JA 21-TOLLISED VALUVELJED
Valikusse kuuluvad täppisvalatud ja –töödeldud, müra vähendavad viie nelikkodaraga tumehalli metallikvärvi veljed ning 20-/21-tollised sepistatud ja viie topeltkodaraga veljed, millel on pilkupüüdev poleeritud viimistlus.
ÕHUAVAD
Nii eesmise põrkeraua kui ka külgpõllede õhuavad juhivad õhu tagumistesse rattakoobastesse, nii väljub õhuvool üle kõigi nelja rehvi külgseina, et suurendada sirgjoonelisel liikumisel stabiilsust ja rooli tundlikkust.
SÜSINIKKIUST KATUS
See kaunilt viimistletud, kootud süsinikkiududest katus, mis annab LC-le madalama raskuskeskme, on valmistatud meie Motomachi tehases, kasutades uut kiiret vaigu transfeervormimise protsessi.
AKTIIVNE TAGASPOILER
Sissetõmmatav tagaspoiler pikeneb automaatselt kiirustel üle 80 km/h, aidates sõidukit kindlamalt vastu teekatet suruda ja suurel kiirusel stabiilsust tagada, ning külgmised õhuvõtuavad vähendavad juhitavuse parandamiseks turbulentsi tagarataste ümber.
VÄLJALASKESÜSTEEM
LC topeltkestaga väljalaskesüsteem on varustatud klapiga, mis on väiksematel kiirustel suletud, et heli oleks minimaalne. Kiirendamisel klapp avaneb, et parandada mootori võimsust ja lasta kuuldavale palju valjem heli.
KLAASKATUS
LC salongis lõpmatut vabadusetunnet loova klaaskatuse külgedel olevad kroomliistud võimendavad elegantset kupeeprofiili ning tagumised servad meenutavad Jaapani traditsioonilise mõõga piirjooni.
Meie eesmärk on pakkuda Sulle kui Lexuse omanikule tõeliselt meeldivat kogemust. Seega pakume teenuseid, mis hoolitsevad Sinu ja Sinu sõiduki eest.
LC 500
5,0 V8 bensiin (477 hj) bensiin
10 AT | 4X2
11.6 l/100km
Kütusekulu
262 g/km
CO₂
LC 500h
3.5l Petrol Hybrid hübriid-bensiin
Multi-Stage Hybrid | 4X2
8.1 l/100km
Kütusekulu
184 g/km
CO₂
10 HÄMMASTAVAT FAKTI
Avasta, mis peitub Lexus LC suurepärase välimuse taga.
ERKSAMAKS JUHTIMISEKS
Saa teada, kuidas lipulaevast kupee LC uuendused tagavad veelgi parema reageerimisvõime ja stabiilsuse.
LC RINGREIS
Uuri lähemalt, kuidas möödus ringreis LC-ga Sevillast Marbellasse.