1. Uued autod
  2. LM
Kiirtee
Hind alates
124 700 €
Kütusekulu
7.2 l/100 km
CO₂
163 g/km
VIP-idele ja ärimaailma tipptegijaile loodud uhiuus mahtuniversaal LM 350h paneb selgelt rõhku sellele, et sõit oleks luksuslik. Seitsme- või neljaistmelises jalatugedega sõidukis on palju ruumi ning selle luksuslikud nahkistmed ja peenelt kujundatud salong pakuvad esmaklassilist sõidurõõmu. Seitsmekohalise mudeli keskmine istmerida pakub lisaluksust ning neljakohaline mudel näitab mugavuse tipptaset tänu kahele tagumisele täielikult allalastavale lennukiistmele. LM 350h-ga sõit on nauditav kogemus, sest selle uue põlvkonna hübriidajam pakub 184 kW ülisujuvat võimsust. 

LM-i GALERII

Tutvu uhiuue Lexus LM-i luksusliku, läbimõeldud ja pilkupüüdva välimusega lähemalt.

Pildid on illustratiivsed. Lõpliku konfiguratsiooni nägemiseks võta ühendust Lexuse esindusega.

JULGE DISAIN

  • LEXUSE JULGE ESIOSA

    Lexusele iseloomuliku jõulise radiaatorivõre kõrval on teravad kolme LED-lambiga esituled, mis rõhutavad LM 350h pilkupüüdvat ilmet. Külje peal toovad tumendatud piilarid esile aknaid, ruumikust ja voolujoonelisust. Dünaamilisust lisavad veelgi LM-i pikk teljevahe ja 19-tollised sepistatud valuveljed. Tagaosas toonitavad auto futuristlikku olekut tagumine üherealine Lexuse LED-tunnustuli ja uus märk „LEXUS“. Neli kerevärvi – Sonic White, Sonic Titanium, Graphite Black ja Sonic Agate – annavad elegantselt edasi selle auto väärikust. Saadaval on vasak- ja parempoolne klaaskatus, mis võimendab veelgi ruumikuse tunnet tagaistmetel.

  • UUS VOOLUJOONELINE KERE / LEXUSELE ISELOOMULIK RADIAATORIVÕRE

    Väliskujunduse määravaks teguriks oli tuua uue põlvkonna Lexuse disain mahtuniversaalide segmenti. Siin võtsid meie disainerid vastu väljakutse kujundada uuele LM-ile uus Lexuse voolujooneline kere. Radiaatorivõre on nüüd paremini auto esiosaga integreeritud ning rõhutab elektrifitseeritud võimsuse tunnetust ja madalat raskuskeset.

  • KOLME LED-LAMBIGA TULED / LEXUSE TAGUMINE TUNNUSTULI

    Efektsed kolme projektoriga LED-esituled on voolujoonelisemad, teravamad ja horisontaalsemad ning mõjuvad oma lihtsa disainiga väga pilkupüüdvalt. Ülemised/alumised nooleotsakujulised tunnuslambid tugevdavad Lexuse brändi identiteeti ning päevatulede sujuv sisse- ja väljalülitumine loob kauneid valguse üleminekuid. Tagumise liittule puhul on L-kujulise iseloomuliku valgusriba peale paigutatud lisavalgusriba, mis tagab suurepärase nähtavuse ja rõhutab sõiduki klassi.

Laekonsooli integreeritud elektriliste liuguste juhtimisseadmed võimaldavad juhil avada ning sulgeda tagaluuki ja liuguksi, et võtta reisijad külalislahkelt vastu. Kui Sul on aga kaasas elektrooniline võti, saad ühe nupuvajutusega võtmel või uksekäepidemel avada elektrilise liugukse sellel küljel, kust Sa lähened. Kui vajutad nuppu teist korda, siis uks sulgub. Kinnikiilumisvastane süsteem aitab ära hoida takistuste kinnijäämist uste vahele. Jaapani shoji-ustest inspireeritud elektrooniline lukk E-Latch on lüliti ja elektriajamiga uksesüsteem, mis võimaldab ust ühe sujuva liigutusega avada.

Veelgi juhikesksema juhikoha loomiseks töötas Lexus välja Tazuna disainikontseptsiooni. „Tazuna“ tähendab jaapani keeles sõna „ohjad“ ja keskendub otsesele, kuid intuitiivsele juhtimisele. Infoallikad, nagu multimeediaekraan, ühe nupuga näidik ja esiklaasinäidik on paigutatud nii, et neid on võimalik vaadata ilma pead või silmi liialt pööramata. Samuti on pealülitid ja juhtimisseadmed, nagu sõidurežiimi valikulüliti, hõlpsasti ligipääsetavad.

SÕIDUOMADUSED

  • TUGEV PLATVORM

    Uus LM 350h on ehitatud meie GA-K platvormile, mille teljevahet on pikendatud ja millele on jäikuse parandamiseks lisatud ristelemente ja jäikusvardaid. See lisatugevus on võimaldanud Lexuse inseneridel vedrustust täpsemalt häälestada ning sellega nii sõiduomadusi kui ka mugavust parandada. Laiem rööbe ja suuremad rattad muudavad sõiduki hoiaku ja haarduvuse kindlamaks.

  • 4. PÕLVKONNA ISELAADIV HÜBRIID

    Igas sõiduolukorras mugavust ja kindlust pakkuv LM 350h Lexuse iselaadiv hübriidsüsteem juhib sujuvalt 2,5-liitrise bensiinimootori ja elektrimootori(te) jõudu ning saavutab 250 DIN hj või 184 kW. Tänu sellele kiirendab sõiduk nullist sajani vaid 8,7 sekundiga ning on 163 g/km CO₂ heitkoguse ja 7,2 l kütusekuluga 100 km kohta silmapaistvalt säästlik. Kuna süsteem laeb end sõites, vabakäiguga sõites või pidurdades ise, on ka sõiduulatus erakordselt suur.

  • 2,5-LIITRINE BENSIINIMOOTOR / HÜBRIIDAUTO KÄIGUKASTPEAÜLEKANNE

    LM 350h uhiuut 2,5-liitrist bensiinimootorit on eelkäijaga võrreldes märkimisväärselt täiustatud ning saavutatud on maailmatasemel termiline kasutegur 41%. Uskumatult sujuva, ent samas erksa sõidu tagamiseks on ühte läbimõeldud hübriid-jõuülekandesse paigutatud eesmine elektrimootor, generaator ja võimsuse jaotusmehhanism. Tänu elektrimootori/generaatori mitmeteljelisele paigutusele on tegu ülikompaktse mootoriga, mis pakub oma klassi parimat säästlikkust, mürasummutust ja jõudlust.

LM 350h jaoks välja töötatud sobiva suurusega neljanda põlvkonna nikkelmetallhübriidaku teeb salongi ruumikamaks ja tagab suurepärase jõudluse. Ka jahutussüsteemi on optimeeritud. Otse käigukastpeaülekande kohale paigaldatud uus kompaktne ajami juhtseade võimaldas disainida madalama mootorikatte, see omakorda parandab aerodünaamikat ja vähendab kütusekulu.

Uue LM 350h elektriline nelikveosüsteem E-FOUR on alati töös, võimaldades suuremat pöördemomenti ja paremat haarduvust. LM-i hulkhoob-tagavedrustus parandab märgatavalt sõiduomadusi, tagab esmaklassilise külgmise stabiilsuse ja vähendab vedrustuse takistust. Tänu suurema pöördemomendi talumisele vähendab see ka tuntavalt müra, vibratsiooni ja jäikust. Kohanduva jäikusega vedrustus (AVS) on häälestatud sõiduomaduste ja juhitavuse parandamisele kiiretes kurvides ning juhib vedrustusjõudu kõigil neljal rattal.

UUENDUSLIK TEHNOLOOGIA

  • ÜLILAI, 10-TOLLINE ESIKLAASINÄIDIK

    LM 350h seitsmeistmelise mudeli puhul projitseeritakse sõiduandmed värviliselt otse esiklaasile. 10-tolline esiklaasinäidik võimaldab juhtida navigatsiooni- ja ohutusfunktsioone, vaadata infot ning heliseadeid ilma pilku teelt tõstmata. Selle kasutamine on lihtne tänu roolirattal olevatele puutelülititele.

  • MARK LEVINSON®-I 23 KÕLARIGA HELISÜSTEEM (NELJAISTMELINE MUDEL)

    LM 350h neljaistmelise mudeli ülivaikne salong pakub ideaalset keskkonda uue eritellimusel valmistatud 23 kõlariga audiosüsteemi Mark Levinson® Premium Surround Sound heli nautimiseks (seitsmeistmelisel Lexus LMil on 21 kõlariga Mark Levinson®-i helisüsteem). Spetsiaalselt meie audiopartneri Mark Levinsoni välja töötatud süsteem on optimeeritud just selle auto salongi jaoks. Enneolematut 7,1 kanaliga kodukinoelamust pakkuv uus 3D-heliga Mark Levinson® Surround System ja Quantum Logic Immersion analüüsib ClariFi abil tihendatud müraallikat ja erakordse helikvaliteedi saamiseks täiendab kaduma läinud andmeid. Mahtuniversaali suurde lakke paigutatud kõlarid esitavad veel paremat heli kui kontserdisaalis, luues kolmemõõtmelise helilava. 48-tollise ekraani kohal asetsevad vaheseinakõlarid on paigutatud Sinu kõrvadega kohakuti ning tekitavad rikkaliku ja võimsa heli, väljendades elavalt originaalmuusika atmosfääri. Vaheseina vasakusse allossa sisseehitatud Blu-ray mängija mängib Blu-ray-, DVD- ja CD-plaate.

  • JUHTMEVABA LAADIJA

    Ühilduvat nutitelefoni või muud elektroonilist seadet saad laadida induktiivse juhtmevaba akulaadija abil. See laeb 50% kiiremini ning on mugavalt keskkonsooli taskusse paigutatud. Sinu seadmete laetuna ja ühendatuna hoidmiseks on LM-il kuni kaheksa USB-pesa. Android Auto® või juhtmevaba Apple CarPlay® abil saad uue LM-i 14-tollisel puuteekraanil või 14-/48-tollistel tagumistel ekraanidel hõlpsalt kuvada oma nutitelefoni ekraani ning kasutada telefonis olevaid rakendusi.

Tere tulemast rakendusse Lexus Link+, mis on loodud täiendama meie ainulaadset omotenashi-klienditeenindust. Selle nutikad ja kohandatud funktsioonid aitavad Sul reisi kavandada, parkimiskohti leida, hooldust planeerida või isegi oma sõidustiili parandada. LM-iga liigeldes saad kasutada järgmisi teenuseid:

  • Sõiduanalüüs: jälgib Sinu sõite ja sõidustiili ning võimaldab salvestada töösõite.
  • Hübriidisõidu juhendamine: aitab LM 350h-ga tõhusamalt sõita.
  • Leia minu auto: otsib Sinu Lexuse üles ja juhatab Sind selle juurde tagasi.
  • Jaga autoga: võimaldab Sul planeerida marsruuti mõnes muus seadmes ja saata selle oma Lexusele, funktsioon „Autost ukseni“ juhatab Sind aga jalgsi lõppsihtkohta.
  • eCare: saad hallata oma LM-i teenindust ja hooldust.
  • Hoiatustuled: selgitab iga hoiatustule tähendust ja toiminguid, mida peaksid tegema.
  • Sõiduki olek: teavitab Sind, kui oled jätnud autoaknad lahti või unustanud esituled välja lülitada. Lisaks saad vaadata, kas auto on lukus.
  • Akuteave: jälgib auto 12 V aku laetust.
  • Kaugfunktsioonid: saad mugavalt toas olles kaugjuhtimise teel sulatada esiklaasi, aktiveerida ohutuled ning avada ja sulgeda LM-i luku.

LM-i omanikuna naudid kõiki Lexus Link+ Premium Connectivity paketi eeliseid. See sisaldab järgmisi funktsioone:

  • Pilvepõhine navigatsioonisüsteem ja häälabiline
  • Tee- ja liiklussündmuste info reaalajas
  • Parkimiskohtade saadavus tänaval ja väljaspool tänavat
  • Kaugjuhitav kliimaseade: kliimaseadme reguleerimine kaugjuhtimise teel

NELJAISTMELINE LM 350h

  • NELJAISTMELINE MUDEL

    Neljaistmelises LM-is, mis on mugav nagu avangardistlik elutuba, ent praktiline nagu mobiilne kontor, tekib ainulaadselt ruumika ootesaali tunne. Käsitsi õmmeldud nahkistmetel on puutetundlike juhtpaneelidega käetoed ja reljeefsed Lexuse peatoed. Nutika värskendustehnoloogiaga tagaistmetel on lugemislambid ja kokkupandavad lauad. Ventileeritavad soojendusega istmed on ka esimeses ja teises reas ning ustel ja akendel olevad päikesekatted suurendavad mugavust ja privaatsust. Sinu autojuht saab laes oleva juhtpaneeli kaudu avada tagaluugi ja liuguksed, et külalised elegantselt vastu võtta.

  • ESMAKLASSILISED TÄIELIKULT KALLUTATAVA SELJATOEGA ISTMED

    Ainulaadne neljaistmeline mudel sobib suurepäraselt ärijuhile, kes vajab autojuhiga sõidukit. Auto tagaosas on kaks kõrge seljatoega esmaklassilist lennukiistet, mis on ülima mugavuse tagamiseks ergonoomilise kujuga. Istmete seljatoed saab täielikult alla lasta, nii et tekib horisontaalne voodi. Istmete patjades ja seljatoes olevad sisseehitatud õhkpadjad masseerivad reisi, selga ja õlgu ning elektrilised jalatoed toetavad sääri. Kliimavalvur aga jälgib kliimaseadme juhtimiseks Sinu kehatemperatuuri ning ventileeritavad istmed tõmbavad jahutatud salongiõhu läbi istme pinna, vähendades niiviisi kuumust ja niiskust. Tagaistmete elektriline jalatugi toetab suurepäraselt sääri ning võimaldab reisijal mugavas ja soojas sõidukis mõnusalt lõdvestuda. 

  • JOOGID JA SUUPISTED, AJAKIRJAD, NETFLIX

    Vaheseina allosas paiknevad hoiulaekad, istme käetugedes on kokkuklapitavad lauad ning koht Sinu lemmikajakirjade või näiteks tahvelarvuti jaoks – LM-is on kõigele olemas sobivad panipaigad. Lõõgastumiseks või inspiratsiooni saamiseks on abiks tagaistmete meelelahutussüsteem, millel on suure lahutusvõimega ja eriti lai ekraan. Kui lõõgastudes või tähistades on soov jahutava joogi järele, saab 14-liitrises külmikus hoida käepärast jahedaid jooke.

Neljaistmeline mudel suurendab privaatsust esi- ja tagaosa eraldava vaheseina abil. Selle ülaosas on hämardamisfunktsiooniga sissetõmmatav klaasaken, mis pakub kahte privaatsustaset ilma õhulisuse tunnet kaotamata. Vaheseina allosas on tagaistmel reisijate jaoks suur, 48-tolline laiekraankuvar, mida saab kasutada mitmel moel, sh veebikoosolekud ja meelelahutus koos täiustatud helisüsteemiga. Lexuses esmakordne tagumine kliimavalvur võimaldab juhtida kliimaseadet, istmeasendit, päikesekatteid ja valgustust ning aitab luua reisijatele optimaalse salongikeskkonna.

OHUTUS

  • LEXUSE KOLMANDA PÕLVKONNA OHUTUSSÜSTEEM SAFETY SYSTEM +

    Uhiuues LM-is on kasutusel kolmanda põlvkonna ohutussüsteem Lexus Safety System +, mis sisaldab aktiivseid ohutus- ja juhiabisüsteeme, ning täiustatud ja lisafunktsioonid, mis parandavad ohutust. Nende hulgas on proaktiivne sõiduabi koos rooliabi ja uue juhimonitoriga, mis jälgib juhi väsimuse ja tähelepanu hajumise märke.

  • TÄIUSTATUD KOKKUPÕRKE ENNETUSSÜSTEEM

    Lisaks mootorratturite tuvastamisele päevasel ajal võimaldab Lexuse kokkupõrke ennetussüsteem avariisid veel paremini vältida, näiteks vasak-/parempöörete tegemisel ettesõitmise korral. Samuti tuvastab see ristmikul pööret tehes, kas on ohtu kokku põrgata vastutulevate sõidukite või teed ületavate jalakäijatega. Kokkupõrke vältimise võimet täiustab ohuolukordade roolimisabi Emergency Steering Assist.

  • DÜNAAMILINE RADARIGA KIIRUSHOIDIK 

    Süsteem kasutab eessõitva sõiduki tuvastamiseks ja sobiva pikivahe hoidmiseks millimeeterlaine radarit ja kaamerat. Kui eessõitev sõiduk peatub, peatub ka LM. Kui eesolev sõiduk hakkab uuesti liikuma, liigud ka Sina. Kiirushoidik tunneb kiiresti ära ettereastuva sõiduki ja järgib koos sõiduraja hoidmise abisüsteemiga Lane Trace Assist* kurvides loomulikku sõidujoont. Dünaamiline radariga kiirushoidik ennetab ka välimisel sõidurajal liikuvale aeglasemale sõidukile otsasõitmist.

    * Täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteem aitab juhil sõidukit hoida sõiduraja keskel, rakendab loomulikku sõiduraja hoidmise funktsiooni ning abistab kurvides sõitmisel.

Täiustatud liiklusmärkide jälgimise süsteem tunneb ära liiklusmärgid ja annab juhile teavet universaalnäidiku kaudu. Kui see on ühendatud dünaamilise radariga kiirushoidikuga, saab auto kiirust reguleerida vastavalt liiklusmärkide jälgimise süsteemi tuvastatud kiiruspiirangule.

Meie uusima takistuste tuvastamise süsteemiga varustatud LM-i uudne ennetav sõiduabi koos aktiivse sõiduabitehnoloogiaga jälgib teisi liiklejaid ja eesolevaid objekte ning juhib ennetavalt pidureid ja rooli, et püsida neist ohutus kauguses. Lisaks aitab aeglustusabi juhti gaasipedaali lahtilaskmisel enne kurvi või eesolevat sõidukit ning võimaldab sujuvamat ja ohutumat kiirendamist. Süsteem tuvastab ka eesolevad kurvid ning reguleerib roolimisabi jõudu, et hõlbustada ohutut ja täpset roolikasutust.

LED-lampidega kohanduvate kaugtulede süsteem tuvastab monokulaarkaamera sensori abil eesliikuvate sõidukite valguse ning optimeerib automaatselt esitulede valguse jaotumist, nii et kaugtuled ei pimesta otseselt eesoleva või vastutuleva sõiduki juhti. Kohanduvate kaugtulede süsteem lihtsustab juhi tööd, sest pole enam vaja kaugtulesid sisse ja välja lülitada, ning aitab pimedal ajal sõitmisel tagada suurepärase nähtavuse.

Vali oma vajadustele vastav varustustase ja mootor

Vali varustustase

2 valikut

Antud kriteeriumidega autot ei leitud, palun muuda oma otsingut

  • LM - Executive - Luksuslik mahtuniversaal

    LM Executive

    Hübriid
    Luksuslik mahtuniversaal
    • +
      19-tollised mitme kodaraga sepistatud valuveljed, 225/55 R19 rehvid
    • +
      21 kõlariga Mark Levinson® Reference 3D Surround Soundi helisüsteem
    • +
      Esiklaasinäidik (HUD)

    Vali mootor

    Alates

    124 700 €

    AWD e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      7.2 l/100 km
    • CO₂
      163 g/km
  • LM - Luxury - Luksuslik mahtuniversaal

    LM Luxury

    Hübriid
    Luksuslik mahtuniversaal
    • +
      19-tollised mitme kodaraga sepistatud valuveljed, 225/55 R19 rehvid
    • +
      14-tolline puuteekraan
    • +
      23 kõlariga Mark Levinson® Reference 3D Surround Soundi helisüsteem

    Vali mootor

    Alates

    148 800 €

    AWD e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      7.2 l/100 km
    • CO₂
      163 g/km
Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.
Hind sisaldab kuvatava värvi hinda.

Vaata lisaks

  • UHIUUS LEXUS LM

    Lexus LM on meie uhiuus esindusmudel, millega Lexus jõuab uude, ülimalt luksuslike autojuhiga sõidukite turusegmenti.

  • LENNUJAAMA OOTESAAL „THE LOFT“

    Pärast uhiuue LM-iga Brüsseli lennujaama jõudmist jätkub Sinu reisiteekond meie auhindadega pärjatud ootesaalis. Koostöös lennufirmaga Brussels Airlines loodud ootesaalis pakume ainulaadset omotenashi-külalislahkust ja kõigi külastajate eest kantakse igakülgselt hoolt. 

  • LEXUSE TAKUMI-KÄSITÖÖ

    Saa tuttavaks meie takumi-meistrite eliitmeeskonnaga, kes valmistab Sinu luksusliku Lexus LM-i, mis on oma olemuse, sõiduomaduste ja väljanägemise poolest teistest väikebussidest peajagu üle.