1. Uued autod
  2. RZ World Premiere
Kiirtee
LEXUS RZ 450e

LEXUS RZ 450e MAAILMA ESMAESITLUS

2022. aasta aprillis tutvustas Lexus üle maailma oma uue ajastu täiselektrilist mudelit. Uhiuus Lexus RZ 450e peegeldab Lexuse sõidukite ainulaadset disaini ja sõidukogemust, mis on elektritehnoloogia järjepideva arendamise tulemus.

LEXUS RZ 450e

UUDNE SÕIDUKOGEMUS

RZ-il on muljet avaldav jõudlus, mis on saavutatud tänu mootori pöördemomendi ülitäpsele juhtimisele kui ka optimaalsele akule ja mootori asendile. Nende koosmõjul on sõidukil ideaalne kaalujaotus ja kiire reageerimisvõime. Kontseptsioon kannab nime The Natural ja põhineb DIRECT4 nelikveolisel süsteemil, mis kontrollib esi- ja tagaveojõudu vastavalt sõitmisele ja teekatte tingimustele. Selle tulemusena reageerib sõiduk viivitamatult juhi käitumisele, tõstes Lexus Driving Signature'i tähenduse veelgi kõrgemale tasemele. 
LEXUS RZ 450e

TÄIUSTATUD KONTROLL SÕIDUKI ÜLE

Tegemist on Lexuse esimese sõidukiga, millel on One Motion Grip* süsteem koos täiustatud kandilise rooliga. Juhi rooliliigutusi edastatakse aga elektriliste signaalide abil, mitte mehaanilise ühenduse kaudu. See parandab juhilt saadud teabe edastamise kiirust ja kvaliteeti. One Motion Grip annab juhile enesekindlust, aitab kaasa suurepärasele manööverdamisvõimele ning blokeerib rehvide ja pidurite vibratsiooni.

*One Motion Gripi disain ei ole lõplik. Plaanitav turule toomine alates 2025. aastast.

 

LEXUS RZ 450e

UNIKAALNE NELIKVEO SÜSTEEM

Lexuse esimene nelikveoline DIRECT4 süsteem koos uudse e-teljega jälgib ülimalt täpselt kõigi nelja ratta veojõudu. See töötab vastavalt sõidu- ja teekatte tingimustele, järgides juhi sõidustiilieelistusi. Oluline teave, nagu kurvikiirus ja pöördenurk, aitab optimeerida veojõu jaotust ja saavutada suurepärase juhitavuse.
LEXUS RZ 450e

SPETSIAALNE PLATVORM

RZ 450e kasutab Lexuse spetsiaalset BEV-platvormi (e-TNGA), et parandada sõiduki põhiomadusi ja pakkuda tõelist sõidurõõmu. Aku on paigutatud tervenisti põranda alla ja moodustab osa sõiduki platvormist. Selle asend võimaldas anda sõidukile parema inertsi ja stabiilsuse ning madala raskuskeskme.

LEXUS RZ 450e GALERII

LEXUS RZ 450e

JÄRGMISE PÕLVKONNA DISAINIKEEL

Disainikontseptsioon väljendab sõiduki sujuvat kiirendust ja BEV-dele omast pöördemomenti. Sisepõlemismootori kaotamine võimaldas aga Lexusel luua uue visuaalse identiteedi. Sõiduki sisemus on inspireeritud BEV jõudlusest, jättes lihtsa ja samas luksusliku mulje.
LEXUS RZ 450e

UNIKAALNE HELI

Salongis olevad helid võimendavad juhi sõidustiili. Insenerid on erinevate toimingute (nt kiirendamise) ajal sobitanud helisagedused sõiduki kiiruse ja helitasemetega. Ajami helide toon ja akustilised ülekandeomadused on häälestatud, et tagada nende ideaalne kõla. Salongi sisemise mugavuse suurendamiseks on pandud rõhku ka vaikusele.
LEXUS RZ 450e

MUGAVUS JA VIIMISTLETUS

RZ-i salong on mõjutatud omotenashi filosoofiast, mis peegeldab minimalistlikku, kuid samas avarat ja luksuslikku keskkonda. Sõiduki voolav kuju, mis kulgeb sujuvalt kapotilt usteni, ühildub madala asetusega armatuurlauaga. Seejuures jätavad minimalistlikud ukseliistud ja konsool puhta ning avara mulje. Moodsas ja minimalistlikus ruumis on fookus tekstuuril, pikk teljevahe pakub aga tagumises reas istujatele parajalt ruumi. Suur pearuum ja panoraamkatus loovad reisijatele veelgi enam avarust.
LEXUS RZ 450e

LUKSUSLIK VALGUSTUS

Ümbritsev valgustus rikastab sõidukogemust ning soovitatud 14 värvitooni esindavad emotsioone ja tundeid, mida võib kogeda kaunite loodusnähtuste vaatamisel. Lisaks muudab maailma esimene In-ei valgustus uste avamisel ja sulgemisel ukseliistude ornamendile kuvatud valguse varjundit, andes salongile omapära.

*One Motion Gripi disain ei ole lõplik. Plaanitav turule toomine alates 2025. aastast.

LEXUS RZ 450e

VÄRVIVALIK

Saadaval on kuus välisvärvi, sealhulgas Ether Metallic, mis väljendab hästi BEV-de sõiduomadusi, ja Sonic Copper – Lexuse uusim metallik tekstuur. Saadaval on ka kahetooniline värviskeem, kus must värvus ulatub kapoti ülaosast katuseni. Värvilahendus annab kaasaegset hõngu ja rõhutab RZ-i kere välimust.

"RZ on loodud eesmärgiga luua unikaalne Lexuse BEV-sõiduk, mis on turvaline, nauditav ja põnev."


Takashi Watanabe, Lexus Electrified Lexus International peainsener

LEXUS RZ 450e

MIDAGI EI JÄÄ JUHUSE HOOLEKS

RZ kasutab uusimat Lexuse ohutussüsteemi Lexus Safety System +, mis põhineb soovil töötada välja, täiustada ja võtta kasutusele maailmatasemel ohutustehnoloogiad. Turvalisusele aitavad kaasa näiteks nii ennetav sõiduabi funktsioon kui ka juhi heaolu ja tähelepanu jälgiv monitor. Kokkupõrke-eelse ohutussüsteemi osana suudab sõiduk tuvastada, kui juht vaatab kõrvale või jääb rooli taga magama, andes sellistel puhkudel vajaliku hoiatuse.
LEXUS RZ 450e

ARENENUD TEHNOLOOGIA

Keskekraan on suur ja puutetundlik ning paljude funktsioonidega, mis on ekraani pehmete nuppude taga. Suurt tähelepanu pöörati nuppude suurusele, kujule, paigutusele ja kuvatavale teabele. See võimaldas saavutada mugavaks kasutamiseks optimaalse kuju ja paigutuse, võttes samal ajal arvesse ka iga funktsiooni kasutussagedust.
LEXUS RZ 450e

NUTITELEFONI KASUTAJALE

Õhu kaudu (OTA) tehtavad värskendused võimaldavad pidevalt kasutada uusimat tarkvara. Isegi pärast ostmist lisatakse uusi funktsioone, mis parandavad auto jõudlust, võimaldades arendada uusimate juhiabitehnoloogiatega varustatud sõidukit ohutumaks ja turvalisemaks. Kui sõidukil on see funktsioon, saab nutitelefoni kasutada digitaalse võtmena. Nutitelefoni kaasas kandmine võimaldab uksi uksi lukustada ja avada ning mootorit mootorit käivitada ilma ekraani kasutamata. Ühe nutitelefoniga saab juhtida mitut sõidukit, kui need on registreeritud samale digitaalsele võtmele.
LEXUS RZ 450e

ENESEKINDLUS IGAL TEEKONNAL

BEV eksklusiivsed suure võimsusega akud, pooljuhtelemendid inverteris, samuti väikeste kadudega tehnoloogiate lisamine aitavad pikendada sõiduki sõiduulatust ühe laadimisega, mis on hinnanguliselt 400 km. Suure võimsusega laadimisvõime vastab iga riigi klientide vajadustele. RZ aku soojendussüsteem võimaldab akusid lühikese ajaga laadida isegi talvel ja külmemates piirkondades.