1. Uued autod
  2. RX World Premiere
Kiirvalik
Kiirvalik
TÄIUSTATUD LEGEND

UUS LEXUS RX

Lexus avalikustas viienda põlvkonna RX-i mudeli, mis on läbinud täieliku uuenduskuuri ja avab selle legendaarse linnamaasturi arengus olulise uue peatüki.

UUS LEXUS RX

TÄIUSTATUD SÕIDUELAMUS

Auto ja juhi vahel loomuliku dialoogi loomiseks on optimeeritud põhiomadusi, nt raskuskeset, inertsinäitajaid, kaalu vähendamist, jäikust ja jõuallikaid. Uus RX on ehitatud GA-K platvormile ning selle tagaosa on vedrustuse veelgi täpsemaks häälestamiseks täielikult ümber kujundatud. See parandab veelgi sõiduomadusi, mugavust ja rafineeritust.
UUS LEXUS RX

UUEL TASEMEL KUJUNDUS

Uus RX on disaini poolest palju dünaamilisem ja enesekindlam. Eesmine iluvõre on paremini auto esiosaga integreeritud, ka esituled on elegantsemad. Külgvaates annavad pikendatud kapott, pikem teljevahe (6 cm võrra), madalam katusejoon (1 cm võrra) ja suuremad, 21-tollised veljed autole dünaamilise ja kindlakskujunenud ilme. Täislaiuses tagatuled koos integreeritud Lexuse nimega ja laiem tagarööbe (4 cm võrra) kinnitavad tagaosas veelgi uue RX-i jõulisemat kohalolekut.
UUS LEXUS RX

TÄIUSTATUD LUKSUS

Minimalistlikus, ent intuitiivses ja luksuslikus salongis on kasutatud kvaliteetsemaid materjale ja tipptehnoloogiat, et luua sõiduki sees mugav ja heaolu pakkuv atmosfäär. Esiistmed on ümber kujundatud, et tagada esmaklassiline ligipääsetavus, soojendus ja ventilatsioon ning toetus. Saadaval on ka mitteloomset päritolu nahksisu.
UUS LEXUS RX

JUHIKESKNE KOKPIT

Juhikeskne Tazuna kokpit tagab sõiduki vahetu ja intuitiivse juhtimise. See muudab sõiduelamuse paremaks ja ohutumaks, sest kõik juhtimisseadmed ja teabeallikad on hõlpsalt käeulatuses, et juhi silmad ja pea ei peaks ülemäära liikuma.

LEXUS RX-i GALERII

Lexus RX 450h+

ESIMENE ELEKTRILINE PISTIKHÜBRIID RX

Mudelil RX 450h+ on neljasilindriline 2,5-liitrine hübriidmootor ja laetav liitiumioonaku (18,1 kWh). Täiendav tagumine elektrimootor võimaldab püsivalt sõita nelikveolisena. Liitiumioonaku võimaldab sõita elektrirežiimis üle 65 kilomeetri.
LEXUS RX 500h

LÄBIMURDELINE VÕIMAS HÜBRIID

Läbimurdeline uus RX 500h võimas hübriid on esimene Lexuse turbolaaduriga hübriid. RX 500h, millel on täiesti uus, 2,4-liitrisest turbomootorist ja kuuekäigulisest automaatkäigukastist koosnev hübriidarhitektuur, arendab võimsust 371 DIN hj ja pöördemomenti 645 Nm, et tagada meeliülendav kiirendus ja suurepärane dünaamiline juhitavus tänu DIRECT4 tehnoloogiale.

Eesmine elektrimootor paikneb sisepõlemismootori ja käigukasti vahel ning selle mõlemal küljel on sidur, mis võimaldab võimsuse edastamisel suurt paindlikkust. Tagaosas on 80 kWh e-telg: mootorit, käigukasti ja ECU-t sisaldav kompaktne moodulpakett, mis paikneb tagarataste vahel.

LEXUS RX 350h

SÄÄSTLIK ISELAADIV HÜBRIID

RX-i iselaadiva hübriidmudeli sujuvust ja säästlikkust on parandatud neljanda põlvkonna tehnoloogia kasutuselevõtuga. 2,5-liitrine mootor arendab võimsust 245 DIN hj ja kiirendab 0–100 km/h 8 sekundiga.
UUS LEXUS RX

MAAILMAKLASSI OHUTUSTEHNOLOOGIA

RX-is on kasutusel kolmanda põlvkonna ohutussüsteem Lexus Safety System+, mis sisaldab täiustatud kokkupõrkeennetussüsteemi, uut ennetavat sõiduabi, sh takistuste ennetamise abi, aeglustusabi ja roolimisabi. Lisaks sisaldab lisavarustusse kuuluv laiendatud ohutuspakett järgmist: hoiatamine eestpoolt ristsuunas läheneva sõiduki eest, sõiduraja vahetamise abisüsteem ja hädaolukorra roolimisabi koos aktiivse toega.
UUS LEXUS RX

UUENDUSLIK MULTIMEEDIASÜSTEEM JA ÜHENDUVUS

Uus RX tagab täiustatud ühenduvuse ja selle standardvarustusse kuulub 14-tolline puuteekraan, mis on üks oma klassi suurimaid. Lisaks standardvarustusse kuuluvale sisseehitatud navigatsioonisüsteemile pakub uus RX standardvarustuses ka pilveteenuseid. Auto andmesidemoodul (DCM) pakub alati sisselülitatud ühendust, sh reaalajas teavet liiklus- ja teeolude ning õnnetuste kohta.*

Uus multimeediasüsteem sisaldab nutikat häälabilist Hey Lexus. Nutitelefoni lihtne ühendamine kuulub standardvarustusse – juhtmevaba ühendus Apple CarPlay jaoks ja juhtmega ühendus Android Auto jaoks. Standardvarustuses on juhtmevaba laadimisalus, millel on 50% võimsam laadimisjõudlus.

* Riikides, kus see teenus on saadaval. Täpsem info edasimüüjalt.

UUS LEXUS RX

DIGITEENUSED

Lisaks juba tuttavatele Lexus Link rakenduse funktsioonidele, näiteks sõiduanalüütika, hübriidsõiduki juhendamine, kütusetaseme jälgimine ja auto leidmine, on RX 450h+ puhul saadaval uued funktsioonid: aku laetuse taseme jälgimine, laadimise ajastamine ja laadimistaimer. Samuti võimaldab rakendus sõiduki lukustada ja lukust avada, tagaluuki avada, kliimaseadet juhtida või isegi auto ohutulesid vilgutada, et parklas oleks autot lihtsam leida. Digiteenused kuuluvad standardvarustusse neli aastat.
UUS LEXUS RX

NAUDITAV AVARUS

Uues RX-is jagub ohtralt ruumi kõigile sõitjatele – sõidukis on viis avara jalaruumiga luksuslikku istet. Suurem sõitjatevaheline kaugus, uue kujundusega istmed ja nutikam paigutus muudavad RX-i sõitjateruumi ruumikamaks. Tänu tagaluugi nutikale kujundusele on pakiruum nüüd 50 mm pikem ja laadimiskõrgus 30 mm madalam, mis tagab hõlpsama juurdepääsu.
UUS LEXUS RX

HUBANE ÕHKKOND

Lexuse Omotenashi ehk külalislahkuse väljenduseks olev Lexuse meeleoluvalija (Mood Selector) võimaldab sõitjatel kohandada RX-i salongivalgustust 64 värvi ja 14 kohandatud teemavaliku abil.
UUS LEXUS RX

F SPORT

RX-i sportlikkust rõhutav varustustase F SPORT on saadaval võimsa hübriidi RX 500h puhul. F SPORTi on mõnevõrra täiustatud, näiteks on muudetud iluvõre, karbilaiendite ning aerodünaamilise esi- ja tagapõrkeraua ilmet. F SPORTi esiistmete kuju hoiab sõitjaid paremini paigal. Need on saadaval värvitoonides Black ja Dark Rose. Sõitjateruumi sportlikkust rõhutavad veelgi alumiiniumist ehised. Lisaks on varustustase F SPORT saanud ka sõidudünaamikaga seotud täiustusi, näiteks sportlikum vedrustus, suuremad pidurid jne.