1. Uued autod
  2. NX
Kiirtee
Hind alates
54 900 €
Kütusekulu
0.9 - 6.4 l/100 km
CO₂
21 - 146 g/km
Silmatorkav välimus ja esmaklassiline elektrifitseeritud jõudlus – NX 350h iselaadiv hübriid ja NX 450h pistikhübriid on teistest luksuslikest keskmise suurusega linnamaasturitest pea jagu üle. Salongis hellitab Su meeli takumi-käsitöö. Tipptasemel Lexus Link+ ühenduvus ja Lexus Safety System+ aitavad tagada enesekindla ning turvalise sõidu.

NX-i GALERII

Pildid on illustratiivsed. Lõpliku konfiguratsiooni nägemiseks võta ühendust Lexuse esindusega.
Autod laos olemas

Uus Lexus NX - hinnavõit vähemalt 4700 €

JÕUDLUS

  • OMA KLASSI JUHTIVAD JÕUALLIKAD: HÜBRIID JA PISTIKHÜBRIID

    Lexus NX on saadaval nii pistik- kui ka iselaadiva hübriidina ning on ökonoomsem ja keskkonnasõbralikum kui sama klassi bensiini- või diiselmootoriga linnamaasturid. NX 350h keskmes on 15-aastase elektritehnoloogia arendamise tulemusena valminud iselaadiv hübriidajam. See võimaldab veelgi paremat võimsust ja kiirendust koos klassi parima ökonoomsuse ja eriti madala heitgaaside näitajaga. Valikusse lisandunud NX 450h+ pistikhübriid tõstab efektiivust veelgi, pakkudes kuni 80 km pikkust täiselektrilist sõiduulatust linnaliikluses, 306 DIN hj võimsust ja erksat kiirendust. See on oma klassi parim hübriidajami tõhusus, mis on tänu veojõuaku vähenenud kaalule ja uuele paigutusele saavutatud ilma jalaruumi või kütusepaagi mahtu ohverdamata.

  • TAZUNA KOKPIT 

    Pilkupüüdvat Tazuna kontseptsiooni, mida tutvustati esimest korda LF-30 disainiuuringus, rakendati esmalt just uue NX-i peal. Tazuna kokpit võimaldab juhil sõidukit mugavalt kontrollida, ilma et ta peaks pilku teelt kõrvale pöörama.

  • SÕIDUREŽIIMI VALIK 

    Rooli läheduses asuv sõidurežiimi valiku nupp võimaldab juhil valida Eco, Normal ja Sport sõidurežiimide vahel. NX F SPORT-il on lisaks sõidurežiimide valikus ka Custom, Sport S ja Sport S+.

Lexus NX on ehitatud Lexus Global Architecture K-platvormile (GA-K), mis võimaldab pakkuda paremat haarduvust ja täpsemat roolitunnetust. Platvormile omane laiem kereprofiil ja madalam raskuskese tagavad ka esmaklassilise juhitavuse ja stabiilsuse. Täiustuste huvides on Lexuse insenerid kasutanud kruvide laserkeevitust, uusi katusetugevdusi, kapoti topeltlukke ja tugevdatud teraskonstruktsioone, mis aitavad omakorda kaasa alajuhitavuse vähendamisele. Kaalu säästmise huvides on esi- ja tagatiibade ning kapoti valmistamisel kasutatud alumiiniumi.

Avara, 500-liitrise pakiruumi ja madala raskuskeskmega salongi võimaldamiseks on NX 450h+ võimas, 18,1 kW liitiumioonaku paigaldatud salongi põranda alla. See uus akupakett kasutab 96-t suure võimsusega liitiumioonaku elementi, saavutades oma klassi parima kombineeritud sõiduulatuse ehk 65 km (linnas 80 km) EV-režiimis. NX 350h jaoks välja töötatud ja tagaistmete alla paigaldatud liitiumioonaku aitab tagada nii ruumikuse kui ka sõiduki suurepärased sõiduomadused. Seejuures parandavad kerged ja kompaktsed liitiumioonelemendid koos optimeeritud jahutussüsteemiga laadimisjõudlust.

Nelikveoliste mudelite puhul tagab E-FOUR sujuva jõudluse ja veojõu ka ebatasasel maastikul. Uuenduslikul E-FOUR jõuülekandel on lisaks tagateljele paigaldatud 54 DIN hj elektrimootor, mis annab vajaduse korral kohese pöördemomendi.

TURVALISUS 

  • LEXUS SAFETY SYSTEM+

    Kõikide Lexuste keskmes olev heaolutunne on nüüd viidud uuele tasemele ja kuulub iga NX-i standardvarustusse. Uusim Lexus Safety System+ on justkui Su kaaspiloot, kes tagab Sinu ohutuse igas sõiduolukorras: linnaliikluses või maanteel, päevasel või pimedal ajal, ristmikel, kurvides või sõiduraja vahetustel. Seda tänu tehnoloogiale, mis tähistab õnnetuste ennetamise uut ajastut. NX aitab sõidu muuta ohutumaks ka ristmikel, tuvastades vasakult või paremalt lähenevad sõidukid, mis võivad jääda pimealasse, ja hoiatab juhti. 

  • KOKKUPÕRKE ENNETUSSÜSTEEM / OHUOLUKORDADE ROOLIMISABI

    Lisaks päevasel ajal ratturite ja pimedal ajal jalakäijate tuvastamisele suudab kokkupõrke ennetussüsteem nüüd tuvastada rattureid ka pimedal ajal ning aitab ära hoida kokkupõrkeid ristmikel ning vastutulevate sõidukite ja jalakäijatega. Kui süsteemi hinnangul on kokkupõrkeoht suur, rakenduvad automaatselt pidurid, et toetada kokkupõrke vältimise abisüsteemi või vähendada kokkupõrke tagajärjel tekkivat kahju. NX-i ohuolukordade roolimisabi toetab rooli liikumist, kui jalakäija Sulle liiga lähedale või Sinu liikumistrajektoorile satub. Roolimisabi parandab auto stabiilsust ja takistab juhuslikku sõidurajalt kõrvale kaldumist.

  • DÜNAAMILINE RADARIGA KIIRUSHOIDIK

    Süsteem kasutab eessõitva sõiduki tuvastamiseks ning sobiva pikivahe hoidmiseks millimeeterlaineradarit ja kaamerat. Kui eessõitev sõiduk peatub, peatub ka NX. Kui eessõitja uuesti liikuma hakkab, jätkab ka NX liikumist. See süsteem võimaldab nüüd varakult tuvastada vahele reastuvaid sõidukeid ja kohandab automaatselt kiirust kurvides. Dünaamiline radariga kiirushoidik aitab vältida ka välimisel sõidurajal liikuvale aeglasemale sõidukile otsasõitmist. Aeglasema sõiduki järel sõitmisel rakendatakse eelkiirendust, kui annad möödasõiduks märku. Kui vahetad rida sõidurajale, kus on ees aeglane sõiduk, rakendatakse eelaeglustust.

Täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteem aitab hoida NX-i sõiduraja keskel, rakendades sõiduraja keskel püsimise ja loomuliku sõiduraja hoidmise funktsiooni. Tänu täiustatud kurvijuhtimissüsteemile abistab see ka kurvides sõitmisel. Kui juht on suunatule aktiveerinud, siis võimaldab see funktsioon maanteedel NX-il sooritada juhi algatatud sõidurajavahetuse dünaamilise radariga kiirushoidiku abil. Funktsioon jälgib eesolevat teed ja juhib roolimist, kiirendamist ning aeglustamist.

Jaapani shōji-uste nõtkusest inspireeritud NX-i lüliti abil aktiveeritav uste avamise ja sulgemise süsteem e-Latch võimaldab Sul ukse ühe sujuva liigutusega avada. NX-i puhul esimest korda esitletav elektrooniliselt aktiveeritavate ukselukkudega e-Latch koos ohutu väljumise abiga takistab automaatselt koostöös pimeala monitoriga uste avamist tagant lähenevate liiklejate korral.

Lisaks reisijaid ümbritsevale äärmiselt tugevale autokerele aitab sõitjaid kaitsta kaheksa turvapatja. Juhti kaitsevad kahefaasilised turvapadjad ja põlvede turvapadjad, juhi kõrvalistuja jaoks on ühefaasiline turvapadi. Peale selle on olemas külgmised turvakardinad ning keskmine turvapadi, mis aitab vähendada kontakti juhi ja kõrvalistuja vahel. Salongi mõlemal küljel töötavad täies pikkuses turvakardinad.

JULGE DISAIN

  • UUS ILUVÕRE

    Meie disainerid otsustasid uuele NX-ile anda võimsa uuendusliku välimuse. Selleks sai välja töötatud dünaamilisem ja integreeritud raamiga iluvõre. Intrigeeriva võrgumustri saamiseks meisterdati õhukesed U-kujulised komponendid. Võre vertikaalne disain koos kolmekordsete piludega põhjas tagab parema jahutusvõime.

  • NELJAKORDSED LED-TULED / FULL DRL

    Suurepärase välimusega 4-projektorilistel LED-esituledel on must ümbris, mis loob selgelt eristuva ilme. Valgustust tõstavad esile Lexuse signatuursed L-kujulised päevasõidutuled (DRL).

  • LEXUSE UUS TULI / LEXUSE UUS LOGO

    Sõiduki taha on paigutatud stiilne ja signatuurne uus tuli, millel on eristuv L-kujuline disain ning mis kulgeb üle sõiduki tagaosa. Uue, modernse välimuse loomiseks on Lexuse logo nüüdsest sõiduki keskel.

Uue NX-i esiistmete disaini on uuendatud nii, et need oleksid veelgi ligipääsetavamad ja paremini reguleeritavad. Lisaks pandi rõhku toestusele ning mugavusele, näiteks soojendusele ja ventileerimisele. Selleks, et pakkuda väga head ergonoomilist tuge vöökohas, anti istmete külgedele nõgus kuju, nii väheneb ka roolimisel ja käiguvahetamisel kontakt küünarnukiga. Istme küljekõrgus hoiti võimalikult madal, et lihtsustada autosse istumist ja väljumist.

Kuna ainuüksi rool ja käigukang võivad sõidukogemust märkimisväärselt mõjutada, siis pöörasid nendele erilist tähelepanu ka Lexuse Takumi-meistrid. Rõhku pandi rooli kujule, et seda oleks maksimaalselt mugav käes hoida ja see tagaks parima juhitavuse. Ühtlasi muudeti ka pöidlatugede ja puutetundlike nuppude disaini.

Praktilised 60 : 40 suhtega kokkuklapitavad tagaistmed on kõikide NX-i mudelite standard. Need võimaldavad lihtsasti mahutada suuremaid esemeid, näiteks jalgratta. Kui langetada kõikide tagaistmete seljatoed, on võimalik transportida veelgi laiemaid või suuremaid esemeid.

UUENDUSLIK TEHNOLOOGIA

  • 14-TOLLINE PUUTEEKRAAN

    Ekraani kasutamine on kiirem ja hõlpsam ning selle eraldusvõime on parem nii pilvepõhise navigatsiooniga Lexus Link Connecti kui ka sisseehitatud hübriidnavigatsiooniga Lexus Link Pro puhul (14-tolline puuteekraan). Lexuse multimeedia on esimene omataoline süsteem, mis kasutab Sinu kaartide ja liiklusandmete korrapäraseks värskendamiseks pilvepõhist navigeerimist. Suure resolutsiooniga 14-tolline puuteekraan on üks suuremaid saadaolevaid ekraane. Ideaalne paigutus võimaldab puuteekraani kasutada sõidu ajal ning pääseda hõlpsalt juurde sellistele funktsioonidele nagu navigeerimine, helisüsteem ja kliimaseade. NX-i digiteenuseid ja muud tarkvara värskendatakse korrapäraselt üle õhu ja nii on Sul alati olemas uusim tarkvara. 

  • LEXUS LINK+ DIGITEENUSED

    Tere tulemast rakendusse Lexus Link+, mis on loodud täiendama meie ainulaadset omotenashi-klienditeenindust. Selle nutikad ja kohandatud funktsioonid aitavad Sul reisi planeerida, parkimiskohti leida, hooldust planeerida või isegi oma sõidustiili parandada. NX-iga liigeldes saad kasutada järgmisi teenuseid:

    • Sõiduanalüüs: jälgib Sinu sõite ja sõidustiili ning võimaldab salvestada töösõite
    • Hübriidisõidu juhendamine: aitab NX 350h-ga tõhusamalt sõita
    • Leia minu auto: otsib Sinu Lexuse üles ja juhatab Sind selle juurde tagasi
    • Jaga autoga: võimaldab Sul planeerida marsruuti mõnes muus seadmes ja saata selle oma Lexusele, funktsioon „Autost ukseni“ juhatab Sind aga jalgsi lõppsihtkohta.
    • eCare: saad hallata oma NX-i teenindust ja hooldust
    • Hoiatustuled: selgitab iga hoiatustule tähendust ja toiminguid, mida peaksid tegema
    • Sõiduki olek: teavitab Sind, kui oled jätnud autoaknad lahti või unustanud esituled välja lülitada. Lisaks saad vaadata, kas auto on lukus
    • Kaugfunktsioonid: saad mugavalt toas olles kaugjuhtimise teel sulatada esiklaasi, aktiveerida ohutuled ning avada ja sulgeda NX-i luku
  • 17 KÕLARIGA MARK LEVINSON® HELISÜSTEEM

    NX 350h Luxury ja F SPORT varustustasemetega kaasnev 17 kõlariga Mark Levinson® helisüsteem on spetsiaalselt kohandatud NX-i akustiliste omadustega. See annab võrratu 7.1 kanaliga digitaalse kodukino kogemuse, mida on rikastatud Clari-Fi-ga, mis taastab MP3-vormingusse konverteerimise tõttu kaduma läinud toonid. Parema heli tagamiseks sisaldub helisüsteemis suur, 25-sentimeetrine tagumine bassikõlar, mis on paigutatud pagasiruumi 20-liitrisesse panipaika. Nii ei vähenda see reisijate jalaruumi. 10-kõlariline esmaklassiline helisüsteem on kõikide varustustasemete standardvarustuses. See sisaldab FM RDSi häälestust, digitaalset raadiot ja Bluetooth-ühendust.

Sõiduki andmed kuvatakse värviliselt otse esiklaasile. Suur, 10-tolline esiklaasinäidik võimaldab Sul näha navigatsioonijuhiseid, hoiatusi, sõiduki andmeid ja helisüsteemi sätteid, ilma et peaksid pilku teelt eemale pöörama. Seda on mugav hallata roolirattal olevate nuppude abil.

Selleks, et kitsastes kohtades oleks lihtsam sõita, loob lisavarustusse kuuluv panoraamvaatemonitor auto ümbrusest reaalajas 360° vaate. Samuti esitab see Sinu NX-ist virtuaalse 3D-pildi koos ekraanil kuvatavate juhistega, mis aitavad linnas kitsastes kohtades manööverdada.

Äärmiselt kiirelt reageeriv kaugjuhitav tagaluuk on eriti mugav siis, kui käed on hõivatud. Lähenedes autole, võti taskus või kotis, saad tagaluugi avada ja sulgeda jalaga tagumise põrkeraua all viibates.

Proovi, mis tunne on sõita NX-iga

Broneeri proovisõit Lexus NX-iga ja koge tõeliselt nauditavat sõitu.

Vali oma vajadustele vastav varustustase ja mootor

Vali varustustase

7 valikut

Antud kriteeriumidega autot ei leitud, palun muuda oma otsingut

  • NX - Comfort - SUV 5-ust

    NX Comfort

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)
    • +
      Kohanduv kiirushoidik (DRCC), kõikidel kiirustel

    Vali mootor

    e-CVT | Esiveoline

    Alates

    54 900 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.7 - 5.9 l/100 km
    • CO₂
      129 - 133 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    56 200 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      135 - 146 g/km
  • NX - Business - SUV 5-ust

    NX Business

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)

    Vali mootor

    e-CVT | Esiveoline

    Alates

    58 700 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.7 - 5.9 l/100 km
    • CO₂
      129 - 133 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    60 000 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      136 - 146 g/km
  • NX - Executive - SUV 5-ust

    NX Executive

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)

    Vali mootor

    e-CVT | Esiveoline

    Alates

    63 800 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.7 - 5.9 l/100 km
    • CO₂
      129 - 133 g/km
    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    65 100 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      136 - 146 g/km
    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid

    Alates

    72 700 €

    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid
    • Kütusekulu
      1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      22 - 26 g/km
  • NX - Business Plus - SUV 5-ust

    NX Business Plus

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      18-tollised 15 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/60 R18 rehvid
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Automaatsed kaugtuled (AHB)

    Vali mootor

    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid

    Alates

    68 800 €

    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid
    • Kütusekulu
      0.9 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      21 - 26 g/km
  • NX - F SPORT - SUV 5-ust

    NX F SPORT

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      20-tollised F SPORTI kujundusega valuveljed, 235/50 R20 suurendatud mobiilsusega rehvid (Run-flat)
    • +
      Eesmine kaitseraud, F SPORT disainiga
    • +
      F-võrgu iluvõre

    Vali mootor

    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    71 300 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      143 - 146 g/km
    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid

    Alates

    78 400 €

    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
  • NX - Luxury - SUV 5-ust

    NX Luxury

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      20-tollised 20 kodaraga eritöötlusega valuveljed, 235/50 R20 suurendatud mobiilsusega rehvid (Run-flat)
    • +
      Intelligentsed parkimisandurid, ees ja taga
    • +
      Nelja LED-lambiga esituled

    Vali mootor

    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    72 100 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      144 - 146 g/km
    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid

    Alates

    78 000 €

    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
  • NX - F SPORT S - SUV 5-ust

    NX F SPORT S

    Hübriid
    SUV 5-ust
    • +
      20-tollised mustad F SPORTI kujundusega valuveljed, 235/50 R20 suurendatud mobiilsusega rehvid (Run-flat)
    • +
      Eesmine kaitseraud, F SPORT disainiga
    • +
      F-võrgu iluvõre

    Vali mootor

    e-CVT | Nelikveoline

    Alates

    73 700 €

    e-CVT | Nelikveoline
    • Kütusekulu
      6.3 - 6.4 l/100 km
    • CO₂
      143 - 146 g/km
    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid

    Alates

    79 600 €

    e-CVT | Nelikveoline Plug-in Hybrid
    • Kütusekulu
      1.1 - 1.1 l/100 km
    • CO₂
      25 - 26 g/km
Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.
Hind sisaldab kuvatava värvi hinda.

VAATA LISAKS

  • LÕÕGASTU JA LAE

    Loe, kuidas NX 450h pistikhübriid kasutab Lexuse kodust laadimisjaama ja üle-Euroopalist laadimisvõrku, millele pääseb ligi rakenduse Lexus Link+ kaudu.

  • VÄLJAKUTSETEKS VALMIS

    Uuri lähemalt, kuidas peaks tulevikus linnapilt muutuma ja millised on väljakutsed. 

                                                                                          

  • LEXUSE ISELAADIV HÜBRIID

    Loe rohkem neljanda generatsiooni iselaadiva hübriidtehnoloogia kohta, millel põhinevad NX 350h ja NX 450h+.