1. Uued autod
  2. LBX World Premiere
  3. Performance & Powertrain

DÜNAAMILISED SÕIDUOMADUSED: UUS LEXUSE PLATVORM

LBX on esimene Lexuse mudel, mis on ehitatud GA-B üleilmse väikeautode platvormi ühele variandile. Seda on Lexuse nõuete järgi põhjalikult kohandatud, mille tulemusel on see saanud madala raskuskeskme, laia rööpme, lühikesed ülendid ja äärmiselt jäiga kere koos kõigi selle eelistega. Samuti loob see aluse sõiduki ärksale olemusele ja tagab Lexusele iseloomuliku sõidutunnetuse seni väikseimas vormis. Juhi ja auto vahel tekib loomulik dialoog, mis tagab alati enesekindluse, juhitavuse ning mugavuse.

Peainsener Endoh selgitab: „Selleks et tekitada Lexusele iseloomulikku sidet autoga, oli meie eesmärk saavutada kiire sõit, mis võimendab auto väikese kere ja kerge kaalu eeliseid. Ühtlasi keskendusime senisest rohkem põhiomaduste lihvimisele ilma elektroonilisi juhtimisseadmeid kasutamata.“

Elektrooniliselt juhitav pidurisüsteem sisaldab sõiduki pidurdusasendi juhtimist. See tasakaalustab eesmise ja tagumise pidurdusjõu jaotuse, vähendades nii pikivõnkumist ning säilitades lineaarse ja kindlustunnet andva liikumise. Lisaks aitab see kurvis vähendada sõiduki õõtsumist ja hoiab auto mugava ja stabiilsena, eemaldades vibratsiooni.

UUE PÕLVKONNA LEXUSE HÜBRIIDAJAM

LBX-il on Lexuse uue põlvkonna iselaadiv elektriline hübriidsüsteem, millel on kompaktne ja kerge 1,5-liitrine kolmesilindriline mootor. Hübriidsüsteemi põhikomponendid, sh käigukasti peaülekanne ja ajami juhtseade, on läbinud põhjaliku uuenduskuuri, mille tulemusel paranes efektiivsus ning vähenesid kaod, kaal ja suurus. Samuti on süsteemil uus väike takistus, suur võimsus, bipolaarne nikkelmetallhüdriidaku (NiMH), mis annab mootorile kiirendamisel elektrilist lisatuge ja suurendab auto sõiduulatust täiselektrirežiimis.

Jõuallikas võimaldab nauditavaid sõiduomadusi nii linnas kui ka käänulistel külateedel. See on hästi juhitav ja võimaldab lineaarset kiirendust, mis on gaasipedaali vajutamisega paremini seotud. Juhitavust parandab veel hübriidsüsteemi juhtimise funktsioon, mis viib ka mootorimüra ja kiirenduse vastavusse. Tänu hübriidsüsteemi uuendustele saab täiselektrilist sõidurežiimi kasutada suurematel kiirustel ja pikematel distantsidel ning nii suureneb ka LBX-i efektiivsus.

LBX-i autentsed linnamaasturi omadused hõlmavad Lexuse E-Fouri nelikvedu, mis kasutab tagasillal lisaelektrimootorit. Kohalt võtmisel, kurvis sõitmisel ja nõrga haarduvusega pindadel suunab süsteem veojõu tagaratastele, aidates hoida sõidukit stabiilsena ning andes juhile enesekindlust.

LBX-i luksuslikust olemusest annavad tunnistust edusammud, mida Lexus on teinud müra ja vibratsiooni (NVH) vähendamiseks. Mootorile on lisatud tasakaalustusvõll, mis vähendab vibratsiooni ja selle võimendumist salongis. Erilist tähelepanu on pööratud ustele, mille sisse paigaldatud müraisolatsioon vähendab kõrge sagedusega müra, kuid võimendab madalsageduslikku müra, tekitades erilise ja meeldiva heli.