1. Uued autod
  2. LBX World Premiere
  3. Design & Craft

VÄLIMUS: UUS LEXUSE IDENTITEET

Lexust disainides oli eesmärk luua auto, mis on vabama olemusega ning mille eheda ja sundimatu stiiliga tekib inimestel kohe side. Kujunduse olulisim aspekt on eesmine disainielement, mis poolitab värtnakujulise radiaatorivõre, eelmise kümnendi disainitunnuse, ja viib Lexuse uude ajastusse.

Üleminekuteta ja raamita radiaatorivõre annab LBX-i kerele voolujoonelise kuju ning tugeva, dünaamilise hoiaku. Samuti on see aerodünaamiliselt efektiivne, suunates õhuvoogu üle ja ümber auto. Uus esitulede kujundus annab autole eristuva ilme, sest päeva- ja suunatuled on integreeritud bifunktsionaalseteks üksusteks. Tänu uuele kujundusele on tulede iseloomulik L-kuju nüüd suunatud väljapoole, mitte enam sissepoole, ja ühtib seega suunatulede suunaga.

Auto tagaosa rõhutab samuti sõiduki kindlat olekut. Numbrimärk on viidud allapoole põrkerauale, et tagaluugil olev nimi LEXUS tuleks puhtal pinnal paremini esile. Ka Lexusele iseloomulik L-kujuline ribatuli on visuaalselt mõjusam, sest suuna- ja tagurdustuli ei paista sisselülitamata olekus silma.

Madal mootorikate, kerega tasapinnalised aknaliistud, väravastiilis tagumine katusespoiler ja täpse kujundusega tuled parandavad aerodünaamikat ning suurendavad LBX-i efektiivsust, stabiilsust ja reaktsioonivõimet. Kerevärvide valikus on nii erksad toonid kui ka Lexuse süvaläikega sonic-viimistlused. LBX-i stiilid Emotion ja Cool on saadaval kahetoonilisena — kõiki värve on võimalik kombineerida kontrastse musta katusega.

SALONGI KUJUNDUS: LIHTSUS JA ELEGANTS, KÄSITÖÖ JA KVALITEET

Lexuse disainerid on soovinud luua lihtsa ja rafineeritud salongi, mis looks luksuslikuma tunnetuse ning stiili. See efekt kajastub kolmes põhielemendis: hea nähtavus tänu avatud vaatele ja lihtne armatuurlaud, avara salongi mulje, domineeriva olemusega keskkonsool.

Esmaklassiline kvaliteet ning detailidele tähelepanu pööramine väljenduvad polsterduses ja viimistluses, mis on nii silmale kui ka puudutamisel väga atraktiivsed. Peale tippkvaliteediga poolaniliinnaha on valikus ka veganisõbralik salong, kus istme-, rooli- ja käigukangikatetena ning ukseviimistlusena kasutatakse sünteetilist nahka ja teisi kunstmaterjale. LBX-il on ka uus tsuyusami-söeviimistlus, mis on loodud uue pindetehnoloogiaga, kus mitu kihti tekitab ülitekstuurse ja sügava mulje. Meeleoluvalgustus loob omotenashi-efekti, mis tekitab sõitjates koduse ja hubase tunde. Salongi eri osi rõhutav valgusdisain pakub 50 värvivarianti, mis on jagatud erinevaid meeleolusid väljendavateks teemadeks.

Juhikoht on tõlgendus Lexuse Tazuna kontseptsioonist, mis võeti esimest korda kasutusele NX-i keskmise suurusega linnamaasturis. Peamised juhtelemendid ja teabeallikad asuvad juhi läheduses, nii tuleb nende kasutamiseks kätt või silmi vaid veidi liigutada. See aitab juhil sõitmisele keskenduda ja tähelepanu hajub vähem. Rooliratta asend ja nurk on täpselt välja arvutatud, et juht saavutaks meeldiva juhtimistunnetuse.

Avara ja selge vaate tagamiseks on horisontaalne armatuurlaud puhta ning lihtsa kujundusega. Selle kuju sulandub mõlemal küljel uksepaneeliga ja loob esiistmetel olijates ümbritsetuse tunde, mis on ühtaegu avar ja piiritlev. Selline läbimõeldud terviklahendus aitab juhil tajuda ka sõiduki õõtsumist kurvides. Madal puusapunkt tugevdab juhi sidet autoga, samal ajal on põlvedele rohkelt ruumi. Selleks et kõigil autos viibijatel oleks hea vaade välja, on tagaistmed eesmistest veidi kõrgemal.

Pakiruumi maht on kuni 332 liitrit (nelikveoga mudelitel, paigaldatud tagaistmetega) – see mahutab kaks 75 l kohvrit, mille saab asetada tugeva pakiruumikatte alla.